Litt mer fra Åsgårdstrand..

Mannen og jeg var jo en tur i Åsgårdstrand fra søndag til mandag.. ferietur-nr-2-miniferie..  Åsgårdstrand har jo blitt en sommerfavoritt etter at jeg blei syk ..( litt-om-det-a-ha-me).. før dro vi jo lenger av gårde om vi skulle på overnattingsturer..

Så siden jeg har hatt så mange innlegg og bilder derfra før..blir det her mer som en liten stemningsrapport med samla bilder.. (kan bli for langt å skrolle nedover med ett og ett  syns jeg..om det er veldig mange )

I innlegget i linken over her ser dere jo at vi først tok en kaffe og så en tur på stranda..Så nå blir det noen fra ei lita ruslerunde ..og litt fra kveldens middag..

Skriver kort under bildene..

 

Koselige små gater og fint ut mot sjøen..

 

Havna rett foran hotellet..

Middag på hotellet om kvelden.. Langtidskokte oksekjaker og potetmos..kjempegodt var det !

 

Utsyn fra hotellet.. #åsgårdstrand #sommer2021

 

20 kommentarer
    1. Koselige bilder fra turen. Dette er virkelig en perle av et sted! Vakkert på bilder og vakkert når man er der selv. Maten på dette hotellet er noe for seg selv altså! Veldig god mat der – må være flinke kokker og bra kjøkken altså..
      En dag er målet mitt å gå kyststen fra Horten til Åsgårdstrand!
      Har dere forresten overnattet på fjordhotellet ii Holmestrand. Var der i sommer og det så veldig fint ut. Jeg bare gikk tur nedenfor.
      Klem…

      1. Tusen takk <3 Ja supert sted og særlig med sol og sommer 🙂 Aldri overnattet i Holmestrand.. sikkert fint det også.. Blir det gåtur på deg kommer det vel litt bilder på bloggen håper jeg <3 Klem

    2. Dette var en herlig fin stemningsrapport synes jeg ♥
      Og vet du hva? Jeg har ikke noe imot å scrolle langt ned for å se på mange flotte bilder. Kan det ha noe med at synet mitt ikke er som det en gang var? 😉
      Neida, tuller jeg. Men elsker å se bilder, og gjerne i stort format. Men alt av bilder er kjekt. Spesielt fra sånne vakre steder som denne favoritten din ♥

    3. Dette var en herlig fin stemningsrapport synes jeg ♥
      Og vet du hva? Jeg har ikke noe imot å scrolle langt ned for å se på mange flotte bilder. Kan det ha noe med at synet mitt ikke er som det en gang var? 😉
      Neida, tuller jeg. Men elsker å se bilder, og gjerne i stort format. Men alt av bilder er kjekt. Spesielt fra sånne vakre steder som denne favoritten din ♥
      Sommerklemmer til deg ♥

      1. Takker så mye 🙂 Liker bilder jeg også..men ofte liker jeg bare å ha samla noen som viser stemningen..men kommer ann på type innlegg ! Ja det synet og fokuset altså.. Sommerklem til deg også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg