Når sykling kommer før kona !

Dere som var innom forrige innlegg HER så jo at mannen valgte sykling på tirsdag før bading med meg.. Og i går valgte han jammen bort lørdags-daten vår for å sykle på fjellet med broren sin også..hehe..

 

Dere som “kjenner” oss skjønner at jeg tuller litt her, for er det noe jeg unner ham så er det å kunne finne på litt annet enn de begrensa mulighetene vi har sammen etter jeg ble syk..selv om vi koser oss med småturene våre !

Jeg er veldig heldig som har en sånn mann at om det hadde passa best for meg at han ikke dro, hadde jeg bare kunnet sagt det så hadde han blitt hjemme…Han har alltid vært sånn at han har tilpassa trening etter hva som passer for familien..

Men selvfølgelig syns jeg det var flott at han fikk seg en fjelltur ..

Nå skal ikke jeg skrive så mye om den turen..og ikke vil jeg legge ut bilder av broren siden jeg ikke har spurt..

 

Men di kjørte til Rukan , tok Krossobanen (vogner på vaier i lufta) opp til Hardangervidda og sykla ca tre mil til Kalhovd turisthytte og spiste der før di sykla tilbake..

Klar for en hvil og litt mat.. (det er en el-sykkel han kjøpte seg i våres )

 

Fint område , men jeg har aldri vært der…men kanskje en gang.. (det er forresten broren på bildet her ) #kalhovd #hardangervidda #krossobanen #rukan

18 kommentarer

Siste innlegg