Septemberbad!

Nok en gang ligger jeg litt “etter” med blogginga… Så dette badet var på tirsdag.Da tok jeg og yngste sønn en tur opp til Åletjern (1,5 km å gå fra parkeringa) ..fint med sol i skogen etter regnet tidligere på dagen..

Åletjern er et tjern jeg forbinder mye med barndommen..mest fra vintrene da vi gikk på ski over jordet og opp dit sammen med pappa..mens mamma lagde middag til vi kom hjem !

Og vannet var deilig..

 

Mannen var på sykkeltur med broren sin..men jammen måtte han svippe bortom å hilse på oss også..

 

Også fikk sønnen testa ut elsykkelen også…vistnok en super terrengsykkel.. #åletjern #natur

 

10 kommentarer
    1. Det såg ut som en hyggelig tur! Veldig koselige badebilder av deg. Og bildet av sønnen din var utrolig flott- både han og hele motivet/speilingene i vannet. Er visst modellgener i dere alle. Håper du har hatt en fin helg! klem <3

      1. Takk veldig koselig 🙂 Takk ja blei fint det.. Han var faktisk med på noen reklamer/og litt annet da han var barn..kanskje jeg kan skrive litt om det en dag 🙂 Klem <3

    2. Så fine badebilder. Deilig med bad nå. Har ikke badet siden august og Kr.Sand jeg da, men men vet jo aldri…Fint var det og hyggelig at mannen kom på besøk, hehe….med sykkel!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg