Når sol i øya kjennes helt greit ! Hokksund og Hellefossen..

Som jeg skrev i dagens forrige innlegg, var jeg en tur i Hokksund og tok noen bilder i finværet i går ! Først stoppa jeg ved Sorenskrivergården og gikke litt rundt der.. Det var der jeg møtte Fruensvilje sist sommer også..det kan du lese om HER..

Selfie med masse sol..så mye at mysing måtte til..men bare det er sol er det helt greit å myse litt syns jeg..

 

Noen detaljer ved elva..men nå før det blir vår- grønt er det litt lite å ta fine bilder av ..

 

Var ikke så lenge der , men fant ut jeg ville kjøre oppom Hellefossen som ligger like i nærheten.. Jeg forbinder stedet mest med at vi kjørte oppom der med mormor og morfar for å se på di som fiska Laks i elva der.. Har ikke vært oppom der siden mine gutter var små..og vi kikka på fiskerne slik jeg gjorde da jeg var lita..

Er jo ikke så fint med fabrikk og røyk..men området er jo fint da..

 

Også gikk jeg forbi fabrikken og der var det jammen en elvesti som jeg ikke viste om..gikk et lite stykke på den før jeg snudde og dro hjem..

Litt grønt var det også..men ikke vår helt enda..

 

#hellefossen #hokksund

14 kommentarer
    1. Så ut som en fin tur. Ser at dere har et fantastisk vakkert vær. Nydelige bilder. Artig å besøke områder der en har minner i fra. Litt forskrekkelig også, syns jeg. Dette med tiden som går så fort. Klem <3

      1. Takk koste meg jeg 🙂 Deilig å få vært litt ute.. Ja det er utrolig så fort åra går..ikke annet å gjøre enn å henge med som best man kan 🙂 Klem <3

    2. Så mange fine bilder, blir vårstemmning av slikt 🤗 det er synd att en ikke kan utfolde seg som en vill på nettet ( innen rimlige grenser uten å skade andre mener Jeg) men legg ut så mange bilder du vil av deg selv – janteloven skal du ikke bry deg så mye om, Jeg gjör ikke det 😂😂😂 du har en jättefin blogg og Jeg syns det er morsom og se deg og ditt liv 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg