Når man går sånn å tusler..

Som jeg skrev i det forrige innlegget i dag HER, har det ikke skjedd mye hos/for meg di siste dagene..fordi hodevondt har stoppa meg..

Da er det jo ekstra koselig å ha litt blomster rundt seg her hjemme da. Den hvite fine blomsten fikk jeg av yngste sønn da han kom hjem fra ei ukes ferie nå på søndag..en forsinket morsdagshilsen..

I løpet av uka har den sprunget ut og er full av vakre blomster som dere ser på bildene under her..

Dekorativ og stilig syns jeg ! Litt skrukker på duken da…men ikke heng deg opp i det…eller at det der en smell i lysholderen..hehe…

 

Nydelig med en anelse lilla på blomstene..

Og på stuebordet er det tulipaner i vasen..

 

 

 

24 kommentarer
    1. Kjempefine blomster fra sønnen 😀 Sønner er litt mer ustabile med sånt, i alle fall når de er kommet inn i faste forhold. 😀 Du gjør bare så veldig rett i å lytt på kroppen din og ta det med ro. Bloggen forsvinner ikke. Dessuten er det mange som ikke lenger verken kommenterer eller svarer på kommentarer. Så ”kommunikasjone” som var på gammelbloggen er dessverre i ferd med å forsvinne 🙂 Ha en flott helg på alle måter og riktig god bedring 🙂

      1. Takk, ja likte den 🙂 Har blitt litt forandringer der ja.. Om jeg blogger selv prøver jeg å kommentere i allefall ett innlegg hos bloggevenner den dagen…syns det er hyggelig å holde litt kontakt 🙂 Svarer som regel alltid..men om jeg har vondt i nakken/hodet kan det komme litt sent svar :)) Takk og fin helg du også :))

    2. Fine blomster. Det er 2 stykker i min familie som fyller hhv 40 og 70 år 1 mars. Av den grunn blir det spleising av blomster til de to. I mars har hele 8 stykker i min familie bursdag. Leit at du er slik hodepine om dagen men jeg håper det gå fort over. Det er fredagskveld og mye på TV men man kan ikke få med seg alt heller. Det er ski-VM og det preger fjernsynet men det blir fort for mye av det. Hvem som vinner hva er bare navn men jeg liker og følge litt på avstand. Ha en fin kveld.

      1. Tusen takk 🙂 Blomster er fint å gi og fint å få syns jeg 🙂 Så mange på en mnd..kunne jo fordelt det litt..hehe.. Føles bedre i hodet i dag…heldigvis 🙂 Kan bli for mye tv ja, favoritten i kveld var Mesternes mester ..må se det ! Ser ikke alt av VM , men får med meg noe… Takk og fin helg videre til deg 🙂

    3. Jeg elsker blomster, synes det gir en helt spesiell stemning. Og koselig at sønnen kom med blomster til morsdagen 🌸 Klem til deg fra meg

    4. Flotte blomster! Lurt å ta det litt med ro når hodet og nakken er vond.
      Jeg prøver å kommentere og svare for jeg synes det er koselig meg kontakt.
      Men har merket at det er litt vanskelig å kommentere på blogg.no blogger for tiden. Kommer ofte opp feilmelding. Prøver igjen,men vet ikke alltid om kommentaren går igjennom.
      God helg! Klem 🙂❤

      1. Tusen takk 🙂 Slitsomt med kommentarer som ikke kommer i gjennom , hender jeg prøver igjen..også ser jeg at det har blitt dobbelt opp..hehe.. Klem og fin helg til deg også <3

    5. Kjempefine blomster! Så koselig dere har det! 🙂 Morsomt du nevner skrukk på duken og slikt. Jeg hadde ikke lagt merke det det. Men jeg legger så mye mer merke til ting når jeg tar bilder hjemme, hver minste støvkorn blir jo mer synlig. Men det må ikke være perfekt på bilder 🙂

    6. Fint at du er på “bedringens” vei, og blomster lyset alltid opp sammen med vissheten om at noen tenker på en i en litt traurig tid.
      Selv har jeg hatt et litt langvarig besøk av et aggressivt virus. Gamle gubber og virus er en dårlig “combo”.
      Du må ha en fin helg – kanskje i litt vårlig temperatur.

      1. Takker så mye 🙂 Ja koselig med en blomsteroppmuntring .. Uff, håper du også er i nogenlunde form nå 🙂 Mildt og overskyet her i dag… God helg videre :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg