Men jeg har pussa tenna !

Nå ble det litt uplanlagt stille fra meg noen dager, men føler meg ok i dag ! Jeg har blitt vant til å være i dårlig form etter jeg ble syk(ME), var jo derfor jeg begynte å blogge fordi jeg ikke orka så mye annet.

Men som jeg har nevnt før , er det nakken som blir for ille er det håpløst å skrive på pc. Men denne uka er det egentlig vondt i hodet som har stoppa meg, sånn med puls som dunker “i øra” om jeg gjør den minste lille ting..

Har jo vært forkjøla nå, men kan minne om når jeg har lavt jerninnhold i blodet også…så i går tok jeg ei blodprøve. Også har jeg begynt å stappe innpå med spinat og cashewnøtter i tillegg til jernekstrakt, så får vi se..

Ikke mye jeg har gjort denne uka…men har pussa tenna hver dag da…hehe..

#blogg#blogging

 

16 kommentarer

Siste innlegg