Når det er vår..

Nå er det jo Mars og da er det jo vår, selv om det kom snø her i går ! Og når det er vår er det myyyye mer moro å lage antrekksinnlegg.. Så i dag tok jeg en tur ut på verandaen og knipsa noen bilder..

Skulle teste kamera også, etter at eldste sønn (HER et innlegg med ham) lånte det i helga for å spille inn musikkvideo med bandet sitt. Siden di spilte inn innendørs var det greit å få “isoen” slik jeg pleier å ha den igjen..

Klærne her er slike jeg har hatt en stund,den grønne jakka er fra Bik Bok og jeg har hatt den i mange år..husker en stylist som “ordna”meg lurte på hvor jeg hadde kjøpt den hen.. Sjal og hårbånd har jeg kjøpt på Step In..

Enkelt og greit..ikke noe jåleri..

 

 

Med olajakke, sjal og hårbånd blir det litt røffere..og litt varmere..

 

Antrekksinnlegg er jo mest gøy for den som holder på å lage dem..hehe..  #antrekk #blogg

12 kommentarer

Siste innlegg