Ny jakke på meg ..ny gitar på eldstesønn !

Siden jeg ikke har vært så aktiv på bloggen denne uka, blir det noen små oppdateringer i dag..tenker dere har lurt fælt hva jeg har drevet med siden sist…hehe..

Ikke stort ..men har kjøpte meg ei rød jakke (alt annet av vinterjakker jeg har er i mørke farger)..sånn som er litt nett og en kan ha på i bilen og inne i butikker .. Kjøpte meg en genser også , men den kommer i neste innlegg tenker jeg (men di som er på Instagram og FB har sett den)..men bloggen er liksom dagboka mi så her må det “meste” med..

Kvikker opp i vintermørket den her..

 

Eldste sønn har jo gitar som sin store hobby..og har flere elektrisk , og en mindre kassegitar fra før.. Nå ble det en julegavespleis og ny flott kassegitar.. og her tester han den hos oss.. (litt kornete og diffust bilde men fin gutt da).. #jakke #gitar

 

 

14 kommentarer
    1. Jeg ønsker meg en turkis dunjakke jeg. Vet du hvor jeg kan få kjøpt det?? 😀 Ja, du har vært bortevekk. Og ikke får jeg deg opp på bloglovin heller. Merkelig, jeg har jo deg på listen over de jeg følger. Er mye rot på den greia der også… Fin jakke du <3 Kledde den fargen. Jeg er så lei de jakkene jeg har nå. Må få kjøpt meg en ny. Sko også. De jeg har er mest høst og sommersko..

      1. Ikke sett noen , men finnes sikkert.. 🙂 Var jo litt borte fra blogglovin en annen gang også..så håper jeg dukker opp igjen :)) Takk.<3. moro med litt nytt og med en farge som kvikker opp litt (selv om jeg kler meg mest i mer anonyme farger ..) Klem <3

    2. Fin i rødt også du og en slik lett jakke er behagelig i bruk når det ikke er så kaldt ute heller. Kjøpte meg selv noe ala i blått..er jo glad i blåfarger som du sikkert vet.💙 Flott julegave til sønnen og når interessen er stor så er det jo bare koselig og gi noe som blir brukt. Må du ha en fortsatt fin kveld Anne.🙋‍♀️❣

      1. Ja har skikkelig varme jakker også..hvert til sitt bruk 🙂 Blått er en fin farge som passer til det meste :)) Ja musikk er en fin hobby 🙂 Klem <3

    3. Fargerikt og herlig ,, og en sønn som spiller gitar. Det gjør jo vår yngste sønn også 😀 PS Hvis jeg må klikke om jeg er en robot eller ikke når jeg sender dette.. da altså 😛 Nå måtte jeg klikke på femten bilder for å bekrefte at jeg ikke er en robot,, skal tro hvor lenge man gidder dette……..

      1. Takker 🙂 Koselig med gitarspill 🙂 Veldig slitsomt med kommentarer om dagen ja.. så takk for at du la igjen spor etter deg :)))

    4. Så koselig med ny jakke og så en gitar da! Musikk i huset er koselig. Jeg kan spille noen grep og har gitar, men barnebarnet er super, så jeg har ofte koselig underholdning. Klem til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg