Nå blir jeg nok smart..

Kanskje er det ikke mulig å bli smartere ..siden jeg er så smart fra før..hehe.. Jeg løser meget sjelden kryssord, men om det følger med i ett blad har det hendt jeg forsøker litt om sommeren.. Har med på badetur f.eks..

Nå holder jeg på litt med dette kryssordbladet.. Tatt det såpass seriøst at jeg kjøpte et viskelær i dag..

Jeg hopper fort til neste kryssord når jeg skjønner at jeg ikke kommer lenger.. Men leiter litt oppi “arkivet” i hjernen..og det er jo en del som er lagra der i åras løp..

Noe særlig googling på ord gidder jeg ikke..

(Om du ikke så innlegget mitt med bilder av meg fra diverse modelljobber kan du se HER )

Ser allerede at det blir noe feil i toppen her.. Noen som kan et ord for Indianer i Peru på fire bokstaver..hehe..?

 

At det er lett er i alle fall bare tull… #kryssord #allers

22 kommentarer

Siste innlegg