Når det går mot høst.. (..noen bilder av meg fra blader..)

Nå er jeg litt tidlig ute..hehe.. Er jo August og mannen har hatt siste sommerferiedag i dag.. Men leser om folk som fyrer og at det “går mot” høst det gjør det jo.. Dette er i hovedsak bilder fra Norsk Ukeblad 2011 og 2012.. Fuskpelsen er fra KK stil i 2015 (det bladet finnes desverre ikke lenger.. )

Hadde et innlegg med noe av høstmoten jeg har vært modell for b.la HER også..

Bilder tatt av blader blir jo ikke veldig bra..Har jo noen orginalbilder også..men orka ikke leite frem nå..

Jeans og genser er jo alltid aktuelt..

 

Et lite utvalg fra NU..

 

Det her er fra KK stil i 2015.. Fint med fuskpels men jeg har ikke det selv.. #mote #modell

 

 

8 kommentarer
    1. Flott modell og fine bilder! 🙂
      Litt artig å tenke på at jeg helt sikkert har sett deg før mange år siden i ukeblader, og nå “kjenner” jeg en modell. 😁😀❤

    2. Flotte bilder av flotte deg 😀 Bilder fra blad og bilder går bare gått. Har tatt en masse sånne nå når jeg har holdt på med kasser og esker etter mamma og pappa. Og mer blir der fremover 😀

    3. Du er jo EKTE modell du 🙂 Så gøy. tenk om jeg hadde fått vært med en gang selv i et blad. Blir nok ikke, pga jeg ikke melder emg 😀 Men gøy å leke på bloggen uansett 🙂 klemmer <3

      1. Takker så mye 🙂 Du har jo vært for en butikk på FB siden deres nå ..må jo starte et sted :)) Du er superfin på bilder..så burde melde deg inn et sted :)) Men veldig gøy med bilder på blogg også.. Klem <3

    4. Kjempefine modelbilder. Noen av dem har jeg ikke sett før. Du har en styrke i det at du har så mange uttrykk. Du kan være både litt diva-aktig, litt rampete og ganske “Søt og uskyldig” på bilder. Da blir du veldig “anvendelig” på den måten også, i tillegg til at du kan å føre deg og ser flott ut! 🙂

      1. Tusen takk 🙂 Hyggelig å høre..jeg kan nok være litt “både og” ja..men liker best å smile på bilder da 🙂 Sett mange fine bilder av deg også..<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg