Nå ble islyktene nesten “perfekte”..

Hadde tenkt å ikke blogge i dag, men så “måtte” jeg jo nesten vise dere mitt (hittil)siste forsøk på is-lykter. Dere husker kanskje di jeg lagde som jeg ikke ble helt fornøyd med her om dagen, HER.. (der er det også en link til hvordan lage dem )

Men i går tok jeg ut av bøttene , di jeg satte til frys på verandaen på tirsdag..

Og nå fikk jeg til åpning i toppen.. måtte bare hakke litt i et tynt lag..

Jeg bruker litt høye te-lys inni…så det kan smelte litt i toppen etter noen timer. Men di varer jo uansett ikke evig ..jeg har i allefall ikke plass i fryseren..

Så her kommer noen bilder til inspirasjon..

Man bruker jo det en har lyst til som pynt, jeg hadde en blomsterbukett som uansett skulle byttes ut…

 

Brukte ei brusflaske til åpning i den ene ..og da ble det en søt liten blondekant..

 

På kvelden lyste det også koselig..

 

Og i dag var det kommet et lite melisdryss med snø..

 

Måtte ta et par bilder med makrolinsa også…

 

#islykter #mjøndalen

26 kommentarer

Siste innlegg