Mye fint til høsten…

I forrige uke var jeg med på noen bilder med høstklær ! Som jeg har nevnt tidligere er jo Step In en sånn koselig buttikk med fine klær og masse fint interiør ! Og i tilegg verdens koseligste lille kafè .. HER et av mine tidliger innlegg hvor du ser litt fra kafèen også..

Sommeren forsvant jo brått..som alltid.. Sikkert ikke bare meg som har fått brukt lite av sommerklærne..om vi skal på badetur o.l, tar i allefall jeg bare på meg en shorts og ei t-skjorte som ligger fremme fra dagen før.. (hender jeg tar på noe reint også da..hehe..)

Men om høste trenger man jo litt mer klær.. Og ruter og litt varmere farger pleier å være ganske fast med når det nye kommer for høsten !

Om du ikke fikk med deg at jeg vant opphold på Son spa kan du ta en titt HER..

Blir aldri nok av meg..hehe.. Bildet var i et format som var for lite her på bloggen (kan sikkert forandres , men var enklest å gjøre det slik)

 

Lun og fin stil syns jeg..og ganske avslappa slik jeg liker det.. #stepin #hokksund

20 kommentarer

Siste innlegg