Mot lysere tider… (Foto: Step In )

Veldig kaldt om dagen..men i butikkene kommer det stadig inn nye klær for våren… Bildene her er tatt av butikken Step in som ligger i Hokksund ! Har jo skrevet litt før om at jeg av og til er “modell”på noen bilder der… Mer om det kan du lese i linken her…goy-a-vaere-modellpa-step-in

Er et veldig stort utvalg av fine klær der.. i tillegg til masse interiør og en veldig koselig kafè !

Litt merkelige “bildeoppsett” fra meg..men måtte passe inn i instagram rammer på “pickmonky”..for at bildene skulle få lik størrelse, ulike størrelser blir så rotete i et innlegg syns jeg…

Lyst lett og vårlig…og jeg liker veldig godt litt pynt i håret..

 

Men foreløpig går jeg for både skjerf og lue..

Jeg pleier å kjøpe litt nytt hver sesong..men bruker også klær jeg liker i åresvis…

 

Skjerf kan man jo bruke vår og sommer også..om de er litt lette og luftige..

Elsker sånne “sporty”antrekk som det her…

#stepin #hokksund

 

 

 

18 kommentarer
    1. Kjempefine bilder Anne, du er bare så flott <3 Jeg kjenner jeg gleder meg til vår og sommer når jeg så kjolene 🙂 Men likte den buksen med lomme på siden 🙂 Den blå. Vil ha en sånn, som er fin på, har ennå ikke funnet det 😀 Klemmer <3

      1. Takker <3 Ja deilig med lettere klær..nå slenger jeg bare på meg noe som er varmt og bløtt.. 🙂 Ja den buksa er sååå fin ..litt dyr, men derfor sitter den pent også.. Klem <3

    2. Veldig fine bilder av høyst ulike antrekk!! Det er vel kanskje dette som er din største styrke som modell. Altså at du kler så mye forskjellig. Det virker ikke som om det er NOE som er “Helt Håpløst” til deg. <3. (Men om det hadde vært det, så hadde du kanskje ikke vist det her.) Du kunne jo hatt et tøyseinnlegg : Annebe i "akterutseilte" antrekk! 😉

      1. Ja mye variert her.. 🙂 Hyggelig sagt.. Skal sies at om det blir tatt “8” bilder av samme antrekk kan jeg se håpløs ut på “7” av dem..hehe..:) Men har jo litt erfaring så som regel blir bildene ok.. Artig å ha sånne “mislykka”innlegg.. får finne på noe slikt når det blir litt varmere i været…<3

      1. Ja mye fint..kjøpte en enkel denimkjole da jeg var der..men den får jeg ta noen antrekksbilder av senere…:) Lyst på vår og lette klær nå..du lager deg jo mye fint også du da.. <3<3

    3. Du verden. Det var full dag på jobb og vel så det. Men slett ikke vanskelig å se at dette trives du med. Herlig at du deler på denne flotte måten. Tusen takk 🤗

    4. Jeg elsker bare å se på deg i fine antrekk. Lånt et bilde av deg for å bruke det i et innlegg i bloggen min som handler om klær. Håper det er greit?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg