Mens mannen var på sykkeltur….

Skulle skrive så koste jeg meg med en kaffe i Drammen. Jo da jeg koste meg til en viss grad..men med øyne som renner og klør i ette sett, blir det ikke helt topp avslapping altså… (Hadde tenkt å være ferdig med klaging for denne gang, men ble litt i dag også gitt…hehe.. HER ser du klaginga fra i går..)

Skriver litt under bildene..

Et blad og en kaffe er super avslapping det, og i sola på Jovialen var det fint å sitte..

 

Det her var da jeg kjørte til byen… Kan si at det røde hadde tidobla seg da jeg kom hjem.. Burde vel holdt meg inne når Bjørka spretter ..men vår og sol INNE er jo ingen vår…så da får jeg tåle plagene da..

 

Uansett var det litt koselig..og etterpå gikk jeg rundt å knipsa noen bilder av våren som er kommet til Drammen ! #allergi #drammen

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Uffameg.. et skikkelig tåredryppende innlegg. Misunner ingen sånne allergier. Har jo en sønn som sliter mye. 🙂 Håper det gir seg snart 🙂 Her er det ingen fare for bjørkesprett ennå. Men har tina ganske så enormt de siste dagene 🙂 Ha en fin ettermiddag 🙂

      1. Hehe..ja bokstavelig talt ! Fikk allergi da jeg var gravid med eldste sønn..før det reagerte jeg ikke på noe..Heldigvis reagerer jeg ikke på gressblomstring.. Skikkelig vår nå 🙂 Takk det samme 🙂

    2. Har du tatt allergimedisin da? Det må du gjøre 🙂 Jeg er ikke plaget med det lenger, var det som ung. Har vært på tur med bestisen i dag 🙂 Så koselig ut på kafe med blad etc, selv om det ble litt “tårer” 😮 Klem <3

      1. Fikk det som voksen jeg..syns medisinen jeg har har liten effekt..så bruker mest øyedråper for å lindre 🙂 Så hyggelig da.. Ja kan kose seg litt “på tross av “også… Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg