Meg og min pappa..

Da jeg var barn var farsdager og morsdager “stor stas”…Lage kort og kjøpe gaver og dra på besøk til besteforeldre…eller at di kom til oss.. og alltid var det kaker på bordet !

Da gutta mine/våre var små gjorde vi også litt ut av dagen, men ikke så mye som jeg hadde vokst opp med.. Nå tar vi det mer på sparket..kommer gutta innom har jeg altids noe i fryseren..tror faktisk di stikker innom etterpå..og jeg bakte jo her om dagen..HER kan du se det ..

Men altså min pappa døde for 13 år siden og da var han 70 år… Men da han levde var vi mye sammen og han stilte alltid opp om vi trang hjelp til husbygging eller om gutta skulle kjøres og hentes på treninger f.eks..

Pappa var kunskapsrik og familiekjær og veldig glad i idrett… Han drev jo med friidrett selv som ung.. og senere som trener og andre verv innen ski og friidrett..

Jeg har fått høre (og husker litt også) at jeg var skikkelig “pappajente”da jeg var liten…var pappa på do sto jeg utafor å venta.. En favoritt var å leke Pip og Sylvester.. jeg sa pippip og så blei pappa liksom litt skummel å fanga meg og kilte meg til jeg lo så jeg “hiksta”.. Koselig minne !

Her et bilde fra en sommerferie for maaaaange år siden.. Et annet innlegg fra barndommen kan du lese HER..

 

Under her kan du lese litt om pappa..

#barndom #idrett

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg