Boller med vaniljefyll ! Det er ikke fargen det kommer ann på..

I går viste jeg dere jo et bilde av bollene som var på kanten til å bli svidd..om du ikke så hvorfor kan du se HER ! Jeg bruker alltid samme oppskrift , enten det er rosinboller, kanelsnurrer eller som nå bolller med vaniljefyll (og fyllet er ferdig på kartong…mer enn god nok den syns jeg ).

Oppskrifta jeg bruker kan du se HER : https://annebe.blogg.no/1396801062_ferske_rosinboller_.html

Andre brettet passa jeg ekstra godt på..så da ble det litt ulik farge på dem.. Eldste sønn kom en tur innom og da gjorde jeg i stand noen mørke ..noen lyse med melis på..og både han og mannen syns begge variantene smakte like bra..

Fikk du ikke med deg dagens vinterbad i sjøen kan du se HER..

#baking…

#boller #oppskrifter

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg