Har jeg blitt en periodeblogger..?

Det er det vel kanskje bare jeg som kan svare på..hehe.. Det siste året har det jo ofte gått mange dager mellom hver gang jeg blogger ! Å blogge er jo noe som gir meg noe og føles som meningsfullt.. Men når nakke og hode er EKSTRA ille (som det har vært i vinter) kan det å skrive på pc bli i tøffeste laget..

Å lage et innlegg å “slenge”ut hadde jeg fått til..Men når jeg først blogger liker jeg å være litt til stede i bloggeverden, stikke innom hos andre å legge igjen en kommentar (selv om jeg ikke MÅ det)..og å svare på kommentarer på egen blogg litt fortløpende..

Håper å få til å være litt mer i “flyt” med blogginga fremmover..

Bildet er fra Vollen i Asker i dag.. (Stoppa der på vei hjem fra badetur.. )

30 kommentarer
    1. Kanskje du har blitt det. Men nå spør jeg direkte? Hvorfor lager du så mange innlegg hver gang du er på. Hvorfor tar du ikke bare et innlegg og så et innlegg neste dag igjen? Det har jeg lurt på, hehe…Ingen innlegg og plutselig 3-4. Har ikke noe med det altså. Men siden du spør så direkte så spør jeg direkte tilbake 🙂

      1. Bare å spørre..:) Det er fordi jeg “elsker”å lage innlegg.. Blogger ikke såååå mye for det sosiale, men hyggelig det også.. Og som det står i innlegget her, om jeg først blogger liker jeg å legge igjen en kommentar hos andre.. og skal jeg ta den runda nesten hver dag blir det for mye skriving hos andre i stedet for å holde på med grunnen til at jeg starta å blogge..å kunne holde på med noe kreativt 🙂 Også tar jeg som regele en haug av bilder når vi er på tur..og for mange i ett innlegg syns jeg selv kan være slitsomt å “skrolle” meg nedover hos andre… :)) Innom å leser hos dere jeg følger stort sett hver dag da..og liker dine innlegg som ikke er for lange og omfattende :)) Jeg har nok flere faste lesere med jevn blogging enn på denne måten..men det er ikke så viktig..(noen ekstra sidevisninger med flere innlegg en dag..men di flest er bare innom ett eller kanskje to av innlegga..men det har vel du merka også.. Klem til deg <3

    2. Bra! For har savnet bloggingen din 😉 (Men jeg vet jo du har dine grunner.) Med kommenterering og sånn så MÅ man ingen ting ting nei!:-) Men jeg tror jeg skjønner deg. Jeg har noen ganger valgt å ta kommenringrunde på andre blogger istedenfor å blogge selv noen dager om jeg ikke får gjort begge deler, og så blogge selv en annen dag. Men vet de fleste prioriterer bloggoppdatering høyest alltid. Og hvis man har mange leser som er innom bør man vel prioritere oppdatering på egen blogg om man kun har tid til en av delene.. Men synest det er koselig med de som tar seg tid å kommentere også. Jeg liker ikke å ha åpent kommentarfelt å ikke svare når folk skriver egentlig, men vet at det er endel bloggere som ikke pleier å svarer i kommrntarfeltet til alle og at det ikke er uvanlig- så mulig det bare er meg og at det går fint det også. Ha en fin natt <3

      1. (Håper forresten du skjønte dette bare var mine tanker, og at det ikke var slik jeg mener andre bør gjøre det, hehe.) Det er lov å være på når man er på, og av når man er av. Koselig når du blogger <3

      2. Takk så hyggelig 🙂 Var innom bloggen din tidliger i dag og da mener jeg du hadde åpent kommentarfelt….men da jeg gikk inn for å kommentere komm jeg ikke inn på kommentarfeltet..? Skal se innom igjen snart.. 🙂 Har hendt jeg har kommentert uten å ha innlegg jeg også.. Men litt dumt å bruke opp kreftene på det, når man starta å blogge for å kunne være litt kreativ 🙂 Men veldig hyggelig å ha litt kontakt i kommentarfelta..hadde føltes litt stusselig uten.. 🙂 Jeg liker også å svare di som legger igjen en kommentar..men som du skriver man gjør som man vil og det passer seg.. Kommenterer aldri for å få kommentar tilbake..men hyggelig å vise di man følger “fast”at man har vært innom å lest… Klem<3

        1. Ja, hadde det. Er åpent nå..men kommer nok til å ha det litt stengt fra imorgen og kanskje være litt av av på jeg også de neste ukene. Forhåpentligvis mest på, men er umulig å planlegge. Ja, ikke sant <3

      1. Ja man har jo holdt på en stund og med andre utfordringer er det ikke alltid man orker..Jeg liker også å se innlegg fra di jeg følger fast :))

    3. Jeg har visst også blitt en ” perodeblogger” sjøl om jeg ikke har noen store helseutfordringer nå. Det går i rykk og napp, med flere dagers pauser.men så er det plutselig litt moro å skrive innlegg og kommentere igjen!💕

      1. Heldigvis kan man blogge akkurat som man vil..så lenge man ikke har det som jobb 🙂 Periodeblogging funker det også..når en lager innlegg mest for å ha noe kreativt å holde på med… :)) Og litt kommentering skaper litt “liv”på bloggen så å få og gi noen kommentarer er hyggelig <3

      1. Takk og det samme til deg 🙂 En kommentar skaper litt liv på bloggen..så hyggelig å få og gi..selv om det ikke blir såååå ofte 🙂 Klem <3

    4. Tenker en må blogge når en føler for det, når energien og gleden er på plass. Og blogge slik at det går utover helsa, bør en ikke. Jeg har absolutt blitt en periodeblogger, muligens jeg alltid har vært det. Nå har det vært nettproblemer, men mange ganger er det ikke nok tid og energi. Syns det er veldig fint med den lille “praten” en har med hverandre etter et innlegg. Var godt å se et solbilde. Og sjøen. Fint bilde. Håper uka di blir god. Klem <3

      1. Ja det skal jo være lystbetont :)) Med tekniske problemer er det i allefall ikke motiverende å blogge… Koselig å få og gi litt tilbakemeldinger..<3 Takk deilig med finværet… Klem <3

    5. Vi er visst flere periodebloggere 😉
      Har funnet ut at det går veldig fint det. Må være inspirert, ha ork og lyst til å blogge og kommentere.
      Alltid koselig når noen kommenterer mine innlegg, og derfor ønsker jeg også å kommentere hos dere jeg følger. Og jeg svarer alltid på kommentarer , for det er også koselig å gjøre. I tillegg synes jeg det er koselig å få svar på mine kommentarer. Men forstår også de som ikle gjør det, for det er nok ikke mange som stikker innom flere ganger for å se om de har fått svar.
      Koselig å lese dine innlegg Anne, og se alle de fine bildene.
      Ønsker deg en god mandag! Klem🙂❤

    6. Jeg er like mye periodeblogger som deg. 😊
      Noen ganger tar livet litt mer tid enn andre.
      Noen ganger er ikke kroppen og hodet med.
      Så la oss blogge når vi har ork, lyst og tid.

    7. Ja, du er vel det du som meg. Jeg blogger når jeg har lyst og så plutselig tar jeg en pause. Sånn har det alltid vært for meg og sånn får det bli. Herlig med dine innlegg, når de kommer!!! Klemsiklem 🙂

    8. Koselig når du har noen innlegg i iallfall – du er savnet når det ikke ligger noe nytt der…..! Vi får gjøre så godt vi kan og orker -alle mann! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg