Lørdagsdate.. og to ting jeg beklager..

I dag tok mannen og jeg kaffe på Sjokoladesalongen i Vestfossen.. et tidligere innlegg derfra finner du i linken her..date-pa-sjokoladesalongen

Kjempegode kaker og trivelig sted..ikke langt fra her vi bor..

Sjekk den fine sveisen min..hehe.. sånn jeg pleier å være når jeg ikke tar antrekksbilder…

Så var det beklagelsene..

1. Jeg svarer ikke på kommentarer på bloggen di dagene jeg ikke er “på”..(men jeg svarer når jeg er tilbake igjen da.. det er jo bedere enn ingenting..sant ? )

2. Beklager til folk på FB at jeg ofte ikke får med meg innlegg før det har gått lang tid.. sjelden innom , og innlegg/bilder der kommer i veldig “surrete”rekkefølge syns jeg..

Kunne sikkert beklaget flere ting..men får holde for denne gang..hehe..

Et innlegg litt i dene “gata”finner du her..bare-nar-jeg-blogger-selv

#blogg #sjokoladesalongen #dating #vestfossen #sjokolade

8 kommentarer
    1. Jeg synes ikke man trenger å beklage sånt jeg da 🙂 Du bestemmer jo selv! 🙂 Hvis man ikke er på blogg eller Facebook så er det helt lov, man skulle jo ikke trenge å føle at man BØR være innom. Det skal være en glede og ikke stress. Hyggelig å se deg når du kommer innom <3 Ser veldig kos ut på den sjokoladesalongen 🙂 Ikke der jeg har vært?

      1. Enig i det..men greit å virke litt sympatisk..hehe.. 🙂 Koselig sted ja.. der har du ikke vært med meg i allefall..(men kanskje en gang).. ligger motsatt vei enn Drammen fra Mjøndalen<3

    2. Flott der og det stedet har jeg faktisk skrevet opp i reisehåndboka mi. Ser at både Kjerringtanker og Monairens har skrevet om stedet og det ga mersmak..Og dette innlegget også, fint. Og det forrige hos deg.
      Flotte bilder av daten…
      Går det tog dit fra Drammen?

      1. Veldig koselig der.. stengt på mandager.. så vet du det ! Stopper tog i Vestfossen der dette stedet ligger..men vet ikke hvor ofte.. Takk for hyggelig tilbakemelding <3<3

    3. I den salongen der hadde jeg helt klart likt meg, hihi… 🙂 ser helt nydelig ut! Og – du trenger ikke å beklager! Du er der når du kan, og det er kjempekoselig! Mange gode klemmer <3

    4. Koselig sted, gode kaker, og flott dame. Fint å se at du også kan ha avslappa sveis. (Like fin for det)..har det stadig vekk jeg ☺️. Facebook er håpløs å følge med på for tids…er bare de samme tinga som dukker opp 🙂 God klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg