Bare når jeg blogger selv..

Jeg kommenterer veldig sjelden hos andre når jeg ikke blogger selv ! Av den grunn (som noen vet) at jeg sliter veldig med nakkeplager og det trigges av skriving på PC.. Jeg starta å blogge først og fremst for å kunne være litt kreativ..

Så da ville det jo vært dumt å brukt “kreftene”på å prioritere kommentarer fremfor å lage innlegg selv.. Derfor lager jeg stort sett tre innlegg di dagene jeg blogger, og tar en tur innom hos andre jeg følger og har blitt kjent med her på bloggen samtidig.. ( Er stadig innom uten å kommentere da ) Hadde jeg delt innlegga over flere dager hadde jeg “følt”at jeg hadde “måttet”vise at jeg hadde vært innom andre alle dagene også.. så da sparer jeg litt “krefter”på å blogge litt mer av gangen.. Også får jeg delt noen bilder som er tatt siden sist..Flere bilder kan du se på Instagram, der er det litt enklere å dele uten å skrive så mye… Heter annebe.blogg der..(trykk på linken så kan du ta en titt)

Kommentarer skaper litt liv på bloggen, så skulle gjerne vært mer aktiv med både det og blogginga !

Solliv har skrevet litt om kommentarer o.l på sin blogg i dag, det finner du her.. solliv.blogg.no/tallet-539.html

En annen som har skrevet om kommentarer i dag er Gryende se her.. det-eneste-jeg-krever

På verandaen med en “gammel”kjole og en topp kjøpt på salg.. for en hundrelapp eller noe sånt.. da blei det litt som nytt !

 

Har skrevet litt om hvorfor jeg begynnte å blogge her bla..jeg-blogger-bare-for-min-egen-del.

At jeg har møtt bloggvenner både på bloggen og i “virkeligheten”er en hyggelig bonus.. bloggtreffmed_en_smak_av_india_

#vinter #mjøndalen #foto #blogg #utno

34 kommentarer
    1. Du er flott, du kler alt du, kommentarer bør man svare på synes jeg. Rekker man ikke den dagen, så tar man det før neste innlegg lages, eller noe sånt.

    2. Koselig når du titter innom hos meg og koselig når du lager innlegg. Skjønner godt at det ikke er lett bestandig, men du er deg og jeg er meg. Ha en vakker kveld. Klemsiklem 🙂

      1. Samme til deg <3 Den nakken min ødelegger i grunnen livskvaliteten også.. ikke bare blogginga..men sånn er det bare ! Takker 🙂 Fin morgendag til deg <3 Klem <3

    3. Det er hyggelig når du blogger, og jeg forstår deg godt…jeg er ikke stødig på. I helga brukte jeg tre dager på å ferdigstille et innlegg, da kan det hende jeg på kommentere en annen dag eller svare på kommentar.
      Ellers veldig artig vri med overdelen til kjolen. Fine bilder i innlegget under også, både bildene av deg og sønnen. Klem <3

    4. Like flott som vanlig, du <3 Og jeg har full forståelse for at du ikke legger igjen kommentarer bestandig..for det gjør ikke jeg heller. Jeg prioriterer å svare på de kommentarene jeg har fått, og så ser jeg energien an etterpå. Leser faktisk mange flere blogginnlegg hos hver enkelt, enn de jeg legger igjen kommentarer på – men det er rett og slett fordi det blir for tøft for både kropp & sjel..
      Ha en nydeligvakker dag, da <3

    5. Alltid like elegant på bildene dine, og den kjolen var jo rålekker 🥰 Det å følge opp kommentarer på egen blogg og stikke innom å lese og kommentere der tar tid. Ikke alltid man orker og da må man finne en løsning som passer og som gir mening for en selv 😊

    6. Herlige og fornuftige prioriteringer. Sånn må det være. Det må ikke føles som en plikt, verken å lage innlegg eller å kommentere. Jeg synes du dukker opp ned likerklikk rett som det er, utenom blogginnlegg. Jeg føler jo smått på det at jeg er lite aktiv. Men prøver å fortelle meg selv at man skal ha god samvittighet for det man rekker og makter, og ikke dårlig samvittighet for det motsatte. 🤗

      1. Må gjøre det sånn om blogging skal være noe hyggelig 🙂 Ja jeg følger med ..og trykker jeg liker har jeg lest innlegget også 🙂 God helg videre <3

    7. Herlig bilde av deg! Alt kler den smukke! 😀
      Du må jo få være så mye og så lite aktiv som du vil. Viktig å prioritere seg selv! Det er bare da man kan være god for andre, etterpå. 😉

    8. Alltid koselig å se, og lese innlegg hos deg, og du svarer Alltid på kommentarer, og det er hyggelig. Forstår godt at det ikke er like enkelt å følge opp andre med slike plager du har. Vakker er du som alltid! 🥰

      1. Takk så hyggelig 🙂 Blogg skal være koselig ja..men veldig hyggelig å få og gi noen kommentarer også.. 🙂 Fin helg videre til deg <3

    9. God morgen 🙂

      Koselig når du legger igjen kommentar – det er jo helt sikkert 😀 Og koselig å lese dine innlegg 😀 Ja dette med kommentarer… jeg legger ikke igjen noe spor alltid, jeg heller, selv om jeg leser mange blogger 🙂

      Lag deg en fin fredag 😀

      1. Takk for fin tilbakemelding.. 🙂 Blogg skal være positivt.. Veldig koselig å ha litt kontakt via kommentarfelt når man orker også.. 🙂 God helg videre <3

    10. Ordentlig fint bilde av deg og de bildene på fortige innlegg , så flotte bakgrunner dere finner og med snø…den brune genseren, strikket selv🤔 kjempeflott!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg