Den lange sommerkjolen.. (antrekk 50 +)

Dere som har fulgt meg en stund husker kanskje at jeg var på jakt etter en lang sommerkjole i fjor (noe som ikke helt har “vært meg”..føles litt for pynta på en måte). Nå var jeg så heldig å få en veldig fin lys en av butikken jeg gikk motevisning for sist sommer HER ser du den..

Men i vinter kjøpte jeg denne i mørkere farger til halv pris .. og det er utrolig behagelig å ha på slike kjoler, så jeg satser på å få brukt begge to mye i sommer…

Disse bilden tok jeg i går med selvutløser. Ved “det blå huset”rett før vi kommer til Drammen..

Jeg syns det er fint med litt “avslappa”sko til kjole.. Dennne kjolen er fra #Anemone og er kjøpt på #stepin i Hokksund..

 

Sommeridyll ..tror det er et menighetshus eller noe slikt..ikke privat hage for da hadde det jo vært litt rart å gå inn der å ta bilder..hehe..

 

Denne veska har jeg hatt i flere år og den passer jo fint til..om man må ha med veske da..

 

Elsker syriner..

 

#antrekk #sommerkjole

 

 

16 kommentarer
    1. Lekker. Litt uvant med lang kjole. Men som du gjør pynter ned med sko… Redd for å bli sånn overpyntet jeg. Men dette var fint…Fin farge også… Og hagen var fin. Synes du skal begynne å fly litt mer inn i hagen til folk jeg… Hehe… Men denne hagen var jo åpen da.

      1. Takk, ja jeg syns det er så fint på andre men føler meg litt overpynta jeg også..men er nok en “vanesak” 🙂 Hehe..ja får snike meg rundt i hagene i nabolaget… <3

    2. Så fin du var:-) Hehe, jeg måtte flire litt av tanken om å ha photoshot i noens hage, det hadde nok vært litt rart ja:-) Ellers såg rundstykka sine flotte ut. Og har lest kommentarsvara! Håper du ellers har det bra de dagene du ikke er på bloggen. Klem <3

      1. Hjertelig takk 🙂 Ja det hadde vært litt vel frekt..hehe.. Vært litt ekstra sliten denne våren, men har det fint sånn stort sett.. Klem <3

    3. Nå måtte jeg innom å plukke opp tips hod dronningen av modeller siden jeg skal ha fortshoot i morgen med de 4 kjolene mine 🙂 Du er så fantastisk flott uansett hva du har på deg, der er det litt verre med meg for å si det mildt men jeg skal prøve 🙂 Tester selvutløseren på mobilen jeg også 🙂 Ha en nydelig kveld kjære du og stor god klæm <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg