Litt om meg !

Jeg har jo hatt noen innlegg om barndommen og meg tidligere også, under EGO bl.a. Et av di innlegga kan du se HER..

Bildet her er på trappa til barndomshjemmet. Litt usikker på alderen min her..men tipper 14-15 år..

Meget kort fortalt om mitt liv…så langt..

Oppvokst i Mjøndalen (f. 04.12.61)

Mellomst av 3 søstre

Familiens store “hobby” var idrett..(Langrenn og friidrett..)..jeg var aktiv i langrenn , men mest tilskuer i friidrett

Da jeg ble gammel nok til å passe barn var det min store interesse (om jeg ikke hadde noen å passe ringte jeg på dører der jeg så en barnevogn)

Gifta meg med han jeg fortsatt er gift med som 20 åring

Har to gutter på 31 og 35

Jobba frem til jeg ble syk i 2010 i barnehage, noe jeg stortrivdes med

Hobbyer i voksen alder frem til jeg ble syk , var  bl.a : Gå lange turer nesten hver dag etter jobb, trene på treningssenter , riding, jobbe som mote og reklamemodell i tilligg til familien og sosialt liv og ulike kurs

Nå er min store interesse utenom familien…blogging og foto….og litt modelljobbing av og til

Får skrive litt mer detaljert om ting en annen gang.

 

26 kommentarer

Siste innlegg