Litt om blogging og sånt !

Som jeg har skrevet før blogger jeg mest for min egen del.. En måte å kunne være kreativ på etter jeg ble syk, som ikke krever så mye planlegging.. I perioder blir det få innlegg i andre perioder “pøser”jeg på..

Var litt jevnere blogging før vi flytta.. Men etter “flytteperioden”, mamma og mor som har gått bort di siste åra og slike ting..har formen min fått en nedtur igjen..HER kan du se hva jeg har å slite med om du ikke har vært innom bloggen min før..  Og blogging skal jo bare være noe som gir meg energi..så da blogger jeg når jeg “føler”for det..

Bloggen min handler som dere vet mest om meg selv..(uten at jeg utleverer veldig mye).. Skal man skrive om viktige ting og ting som omhandler andre..må man sette seg mer inn i ting..og det orker jeg ikke..og ikke syns jeg personlig at blogg er rette forum for slike ting heller.. Blogg for meg er helst et sted der jeg skal få positivt påfyll , med lett “underholdning”..men tåler veldig godt om noen skriver om livets utfordringer også..

Når jeg ikke blogger selv kommenterer jeg sjelden hos andre..siden det er det å skrive på pc som stopper meg fra å lage innlegg…Ideer har jeg nok av..om det er gode ideer er en helt annen sak..hehe..

Bilde fra i våres.. #blogg #blogging

 

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. Jeg synes du er flink til å blogge ofte, og som deg så blogger jeg og kommenterer når jeg har overskudd, tid og ork.
      Blir litt opp og ned for meg.
      Bloggen din er alltid lys, og smilet ditt herlig! 🙂❤

      1. Takk..ja spørs jo hvem man sammenligner med..hehe.. 🙂 Sånn må det være når en ikke blogger for å tjene penger på det.. Veldig koselig å høre <3

    2. Du blogger godt når du blogger. Med en flott snert i. Du fremhever ikke deg selv, men det du gjør og står for, og det gjør du på en veldig flott måte. Alltid koselig å fint å titte innom deg 🙂 Og så er du jo en steike flott dame da 😀 Tusen takk for de innlegg du deler med oss alle 😀

    3. Du er en god blogger etter mitt syn – jeg liker innlegga dine, uhøytidelige og fine, og fine bilder! Ikke alltid du kan blogge, sånn er det jo bare! Alltid koselig når det ligger noe nytt her fra deg! Mange gode klemmer <3

      1. Takk så koselig 🙂 Ja må være litt “enkelt”og og ikke så omfattende syns jeg..og du har også fine innlegg og bilder 🙂 Stor klem til deg <3

    4. Du har fine og gode innlegg. Skjønner veldig godt at innlegg kan bli sporadiske inn i mellom. Og det du finner ut du vil skrive om treffer mange, tror jeg. Blogging må nesten bli et slags overskuddsfenomen. Tenker også at blogging er et utløp for kreativitet, tekst og bilder. Alltid fint å være innom siden din :).

      1. Takk..ganske “enkle” i alle fall :)Må være sånn når man blogger som en hobby.. Ja det er en fin måte å bruke kreativitet på..jeg lager ikke så mye lenger..men elsker å ta bilder 🙂 Takk og det samme til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg