Litt nytt (Antrekk 60+)

Jeg handler jo stort sett på Step In  i Hokksund, orker egentlig ikke å være på kjøpesenter om jeg ikke “må”..I tillegg til stort utvalg av klær har di jo også mye fint interiør og en hyggelig Cafè..

Personlig har jeg etter jeg ble syk mest brukt for hverdagstøy.. så nå i høst har jeg kjøpt to par jeans og noen skjorter og gensere ..i tillegg til kjolene jeg kjøpte tidlig i høst…to-nye-kjoler

Skriver kort under bildene..

Jeg er egentlig litt “kløete” av meg, men trenger noe med ull til kulda setter inn for fullt..så har kjøpt denne fine cardiganen og genseren med hette lenger ned i innlegget..hatten kjøpte jeg forrige høst..merke på jakka er Mosscopenhagen..og jeansene av merket Culture..

 

Bildene over er tatt på Drammen museum..

 

Digg genser .. #rah

 

Denne toppen tenker jeg at jeg kan bruke til et svart skjørt og en blondetopp jeg har fra før.. men jeg syns egentlig den er like fin til jeans med ei t-skjorte under også..

 

#minmote #ull #jeans #fossesholm #blogg

10 kommentarer
    1. Likte den genseren med hette, den var syk kul altså…og hatten..
      Antrekket blir helt da når hatten er på plass.
      Fine plagg du har her og flott modell! <3 klem..

      1. Veldig fin den ja.. og lett og god å ha på.. 🙂 Syns særlig det er gøy med en hatt på bilder..men kan jo være kjekt når man er bustete på håret også..og det er jeg ofte..hehe.. 🙂 Tuuusen takk.. Klem <3

    2. Koselige klær du har der 🙂 Jeg er også litt slik kløete av meg 😀 Men kan ha klø-gensere utenpå ull 😀 Om ikke blir jeg sprø! 😀

    3. Jeg elsker cardigan, som er så greit å slenge på seg både om sommeren og vinteren. Nydelig farge på den brune du viser der. Godt å ha noe lunt å hente fram nå som det begynner å bli kjølig. Klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg