Litt grønt til våren..(Antekk50+)

Fyller jo 60 i desember..så da er det slutt på 50+ innlegg gitt ! Åra suser av sted..selv om livet mitt absolutt ikke leves i full fart lenger… Kommer vel fortsatt til å lage noen antrekksinnlegg..mest for at det er en morsom ting for meg å holde på med..og skulle noen like det som inspirasjon..er jo det hyggelig !

På bildene her har jeg på meg klær jeg har hatt lenge..og med litt grønt blir det jo litt vårlig..selv om grønt er en fin farge året rundt !

Dagens forrrige innlegg om rynker og sånt finner du her…alle-disse-rynkene-som-kom-a-gikk

Skriver kort under bildene..

Enkelt og greit..Vår kan være kaldt det..så en genser som varmer er kjekt å ha..

Hatt og skjerf gjør jo antrekket litt mer gøyalt.. (selv om jeg sjelden bruker det i “virkeligheten” )

 

#antrekk #minmote #fossesholm #blogg

30 kommentarer

Siste innlegg