Alle disse rynkene som kom og gikk !

Tuller litt nå altså.. ingen har gått ! Di som kommer får man bare ta i mot som best man kan.. Noen velger å “fikse”på dem..og det må jo være lov om man har lyst.. Jeg velger å la det være..blir fort noe unaturlig over et fjes som er “fiksa” på..

Skulle øyelokka henge slik at det blir vanskelig å se, får jeg revurdere det..

Et tidligere innlegg om rynker og sånt finner du i linken her..jeg-elsker-rynkene-mine

Jeg tenker at jeg har sånn ganske normalt med rynker og andre alderstegn.. Hvor mye som kommer frem på bilder avhenger av lys og vinkel..På bildet her som er TETT PÅ..og uten sminke (bare litt maskara)syns jo rynkene godt..allikevell syns jeg di er ganske “pene”her pga..lyset !

#rynker #alderstegn

22 kommentarer
    1. Du er en naturlig flott dame, som kler alt. Og så er jeg enig med deg, det er jo noe unaturlig over det som blir fikset på, i alle fall når det gjelder rynker. Men, så er jo noen velsignet med mer rynker enn andre på sin alder. Så da kan jeg på en måte forstå det litt også. Rynker er jo beviset på levd liv tenker jeg da ♥ Så mine rynker skal få bli 🙂
      God helg og gode klemmer til deg ♥

      1. Hjertelig takk <3 Kan være flere grunner til at noen velger å fikse på utseende..men så langt det er mulig er naturlig best syns jeg 🙂 Klem <3

    2. Jeg var skikkelig nysgjerrig på hvordan du hadde fått til dem å GÅ 😀 Men det hadde du altså ikke 😉 Helt greit med litt rynger. Jeg lurer litt på øyenbrynene mine jeg, om jeg kunne fått “flyttet dem litt” (hørt om microblading) Så blikket blir mer våkent 🙂 Men det blir nok etter verden åpner igjen 😀 Du er vakker uansett Annebe, det smilet ditt gjør ALT. <3 Og jammen meg har du lært meg å smile også 🙂 Skjønt det er lurt…

      1. Hehe..kunne man bare dra hånda over ansiktet og så var di vekk..hadde jeg kanskje prøvd på det altså.. 🙂 Små ting man “føler”for å fikse på er jo opp til hver og en..også er det jo smak og behag da 🙂 Takk det var snilt/pent sagt…fine du <3 Ja et smil "gjør seg" det syns jeg… Klem <3

    3. Flotte fine deg 😀 Det er ikke rynker, bare naturlige skygger som kommer av dine strålende øyne 🙂 Ha en nydelig helg på alle måter <3

    4. Du er jo så naturlig og flott Anne så syntes du burde la være og skrive om rynker. Det er jo helt normalt at vi får noe i fjes og kropp når vi blir eldre. Har jeg også ,men det er ikke noe jeg går rundt og ser eller tenker på. Og du er jo så flott i kropp og har nydelig sjarme.😊😊

      1. Takker så mye <3 Syns det er fint å skrive om det innimellom..jeg vet om mange godt voksne som ikke vil legge ut bilder av seg selv på grunn av rynkene di har fått, om di ikke har på et filter.. (ikke at det er så viktig å legge ut bilder av seg selv altså)… så da tenker jeg at det at jeg som blir brukt litt som "modell viser at jeg også har minst like mange "skavanker"som andre på min alder er litt ok 🙂 Også liker jeg å ha litt varierte blogginnlegg… så da er dette en slags "fast"greie som har blitt litt "typisk"for min blogg… God helg fine du <3

    5. Smilerynker dette jo! Det er bare vakkert. Så du noe annet?? – så gikk dem bort her på bloggen i hvertfall. Du er flott og hyggelig dame med stil ….Grønt er fint!
      Klem til deg…og fin fin kveld! Jeg sitter akkurat her nå og se en nydelig himmel – rosa/rød!

      1. Takk så snill du er <3 Har mange i panna, sinnarynke og masse ved hake/kjakeparti..om du ikke ser dem er det pga at du leser innlegget på mobil.. hehe.. (på min pc syns det veldig godt ) Titta ut nå ser litt gylden himmel i horisonten her nå… Klem <3

    6. Du er helt klart naturlig vakker med rynker og det hele. Ja, lyset har mye å si. Jeg tenker som deg når det gjelder tunge øyelokk: Blir de velig hengende, så vil jeg vurdere å fikse på dem. Det handler ikke bare om synet. Jeg kjenner at jeg rynker panna ganske mye på grunn av at øyelokkene føles tunge. Litt forfengelighet er absolutt også med i bildet. 😉

      1. Takker så mye <3 Øyelokk over øya er hverken behagelig eller vakkert..Håper mine holder seg rett over kanten.. for jeg er redd for alt av opperasjoner…om jeg ikke MÅ.. God påske til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg