Koselig julestemning på Step In

Sist jeg var med på noen antrekks- bilder på Step In i Hokksund hadde jeg med det lille kompaktkameraet mitt ! Så da jeg tok en deilig kopp kaffe knipsa jeg noen bilder.. litt rundt i interiøravdelingen også..

Det er jo en slik butikk med koselig atmosfære året rundt..og nå altså i førjulstida..og er det julegaver man skal ha så er det ikke vanskelig å finne noe her..

Noen av klærne jeg laget innlegg om sist kan du se HER..

Innlegget er bare fordi jeg syns det er gøy å ha noe å lage innlegg om..og så er jo slike lokale butikker ekstra hyggelig å “vise frem”…

Kos det her altså..

 

Lun og fin stemning..

 

Mye godt man kan få å spise og drikke er det også..Og det bildet av den dama på veggen er jo bare sååååå fint..

 

Til og med i “høyden”oser det av sjarm..

 

#stepin #hokksund

 

16 kommentarer

Siste innlegg