Behagelige “koseklær”..

Reklame |

Dere som leste forrige innlegg ei-uke-med-koronahar jo fått med dere at forrige uke ikke var sååå kos her i huset ! Men det som var hyggelig var at jeg fikk pakke i posten fra Hunkemøller med to skikkelig fine og behagelige “kosedresser.”.trykk på det blå feltet, der ser du priser og flere detaljer også.. Jeg syntes “dressene” er så fine at di fint kan brukes utenfor hjemmet også.. men siden jeg var syk tok jeg bildene i sofaen her hjemme denne gangen ..

Men når formen er der den skal være igjen (mye bedre nå).. tar jeg nok med dressene og lager et lite innlegg utendørs også..

 

Mine “dresser” er i str M som er det jeg pleier å bruke… så str virker normale, kvaliteten kjennes god ut også..men varigheten kan jeg jo foreløpig ikke si noe om..

Hunkemøller har også en side med rabattkode

Merket er jo kjent for masse fint undertøy også..men det hadde ikke jeg lyst til å vise med egne bilder..hehe.. Og for dere som trenger treningsklær er det også mye fint å finne..

Blei noen krus med te og varm saft den siste uka.. Elsker blåfargen på dressen her..

 

Hyggelig med så fin pakke da..

 

Veldig glad i overdeler med hette på..litt tøft liksom..

 

#hunkemøller #blogg

18 kommentarer

Siste innlegg