Kledd for vår

Ikke mye som minner om vår her i dag..eller, gråvær og sludd er jo også vår ! Men nå ønsker jeg meg så veeeldig sol, varme og lettere klær..

Her deler jeg noen antrekk fra Step In , fine nyheter for våren. Noen av bildene er tatt av butikken, noen har jeg tatt ..

Skriver kort under bildene..

Jeg kjøpte meg flere kjoler i fjor , men en eller kanskje to blir det sikkert i år også..ellers er jeg glad i å gå i shorts når varmen kommer.. et tidliger innlegg om shortsbruk i voksen alder kan du se i linken her.. kan-gamle-damerbruke-shorts-og-korte-skjørt

Det fine antrekket her “lånte”jeg av butikken , jeg syns blått og grønt er veldig fint sammen..

 

Litt sånn velkledd liksom..

Buksa og blusen her har jeg kjøpt meg nå i vår, har fire ulike farger i denne Part two buksa nå.. bildet har jeg tatt på Papirbredden i Drammen..

Lekre bluser med fint mønster.. den i midten og di to øverst er av merket Rah, di nederste fra Anemone.. Bilder : Step In

Denne kjolen over her er helt i min smak #bykriss.. skikkelig sommerlig…liker godt den på bildet under også, løs og behagelig å ha på .. Foto : Step In

 

#Parttwo

 

Sporty med striper… Antrekk lånt av Step In

 

Kjøpte meg også denne toppen/genseren her..enkel og grei til sommerbruk…men var skikkelig kaldt da jeg tok bildet..så ser litt “frysen “ut..

 

Delikate farger… #hestgenser.. Foto : Step In

10 kommentarer

Siste innlegg