Kjole eller bukse ? Klær og bilder (av meg) fra Step In !

Det her er noen bilder jeg har vært med på for butikken Step In i Hokksund nå i høst… Som jeg har nevnt før er det verdens koseligste butikk med klær , interiør og cafè ..og utvalget er stort..

Om du skulle brukt et av antrekka her hva ville du valgt..? (gjerne et med bukse og et med kjole )

Skriver litt under bildene..

Jeg har egentlig vært mest ei “buksejente, men di siste åra har jeg blitt glad i å bruke kjole også..

 

Med litt “guttete” sko til liker jeg det aller best..

 

Bukse til pent er ofte litt tøffere enn kjole..men kjole er jo litt søtere da.. Så ja takk begge deler kanskje!

 

Noe sånn her er slik jeg kan gå til daglig.. avslappa og behagelig ! #klær #stepin

 

20 kommentarer
    1. Du er knakende fin i disse antrekkene! <3 Jeg hadde ikke valgt noen av dem til meg sjøl, rett og slett fordi verken farge eller snitt hadde vært helt riktig til meg. Jeg må ha plagg som demper ned brede skuldre og bred ryggtavle. Jeg er ikke glad i vide korte gensere. Jeg ser skikkelig klumpete og karslig ut i det. (synes jeg sjøl!) 😉

      1. Hjertelig takk 😊 Motsatt med meg skulle gjerne hatt litt breiere skuldre..hehe.. Jeg har jo sett deg både på bilder og i «virkeligheten» tenker ikke at du er brei hverken her eller der… Tror du kunne kledd mye av det her..men man finner som regel «sin stil»som man trives med… 💃

    2. Du kler jo så mye. Og her var det mange fine antrekk og mange fine bilder. Det siste bildet var sånn jeg også kunne gått når jeg går med bukse- helt enkelt og avslappa med jeans og en varm genser.

    3. Kjempefin dame på alle bildene, og du kler jammen det meste 🙂
      Skulle jeg valgt antrekk til meg selv ville jeg valgt den grå kjolen hvor du svinger på skjørtet, og fuskepelskåpa 🙂 Ikke for at det matcher, men fordi de plaggene likte jeg 🙂
      Det er kjekt med klær, men har klart å unngå å kjøpe noe de siste gangene jeg har vært på shopping 🙂
      Klem ♥

      1. Tusen takk snille du 😊 Lekker den kjolen og fuskepels er jo både moderne, fint og varmt.. Lurt å bruke det man har om man ikke trenger noe..og unne seg litt en sjelden gang sånn bare for å fornye seg litt 🍂 Klem

    4. Du kler jo alt. Hva jeg ville ha valgt? La meg se……Av kjole måtte det bli den hvor du er “tvilling”. Den har litt av “mine” farger. Bukseantrekk må bli skinnbuksa med gulmønstret topp og draktjakke.

      1. Takk for det..men mye jeg ikke kler altså 🤗 Kjempefine di fargene.. Og det bukseantrekket er stilig syns jeg også 🍁 Takk for tilbakemelding…

    5. Du kler jo det aller meste, men jeg vil likevel trekke ut to antrekk som de jeg likte best: Tunikakjolen i midten helt øverst, jeg likte så godt vesken til også.
      Og bukse-og bluseantrekket med den lange “pelsjakken til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg