Klær i varme farger (bilder fra Step In )..og jeg gikk fra elegant til “laidback”på fem minutter..

Siden sist jeg blogga har jeg vært med på noen nye bilder for butikken Step In ! HER er et tidligere innlegg fra i høst.. Trivelig butikk med klær, interiør og en koselig liten kafè..

Er jo moro å prøve ulike antrekk..særlig om man ikke måååå ha noe sånn i full fart..

Nå er det jo tida for varme gensere , luer og skjerf..

Og snart er festsesongen i gang ,da mange liker å pynte seg litt ekstra… Lite sånt her etter jeg ble syk, men kan jo pynte meg litt om jeg tar en kaffe ute på dagtid også da..er jo stadig på lørdagsdate med mannen..

Varierte plagg i lune fine farger..et pynteskjerf er fint om genseren er litt åpen i halsen..eller i åpningen på en bluse..

 

Under her ser du hvordan jeg forandra stil .. fra ellegant dame..til laidback jente..på fem minutter..hehe.. Liker begge stilene jeg..hver til sitt bruk !

#antrekk #stepin

22 kommentarer

Siste innlegg