Klær har jeg nok av ! Så jeg kjøpte litt til..

Det er vel ikke bare meg som har mer klær enn jeg trenger..? Men til mitt forsvar, sånn miljømessig så er det 9 år siden jeg har kjørt fly nå… Og det står ikke på penga..mer skapplassen..hehe..

Men altså i går skulle jeg opp til Step In i Hokksund for å kjøpe en ting jeg trang,nemlig ei “rumpetaske” (for jeg har bare en svart fra før ).. og den jeg kjøpte er den jeg har på meg på bildet fra butikken i innlegget HER.. Kjekt å ha i ferietider !

Legger ved litt bilder av sommerantrekk fra i fjor og i år..og det er mer i skapene..

Skriver kort under bildene..og hører gjerne om det var noe her du likte ekstra godt, å kunne tenke deg å gå med selv..

Om sommeren er det ok med litt farger syns jeg, selv om jeg oftest går mer “anonymt”kledd sånn til hverdags..

 

“Rumpetaska” som jeg skulle ha..pluss et par topper på salg..og en shorts som satt så fint og et belte som passa til…ja,ja..

 

Enkelt og greit med sort og hvitt..

 

Skjørtet her brukte jeg ned i butikken i dag også, men bildet er fra vi var i Åsgårdstrand for et par uker siden..

 

Selv om det er mye skjørt/kjoler i innlegget her bruker jeg vel så mye bukser/shorts..

 

Det her er vel min “feriestil”..sånn ca..

 

#antrekk #ferie

10 kommentarer
    1. Masse fint her, rumpetaska var skikkelig lekker, så skjønner at du ville ha den. Mitt favorittantrekk er uten tvil den rosa dressen – den er SÅ fresh! 😀 Det må være lov å unne seg litt nytt, så lenge man passer på det man har, og eventuelt gir til Fretex eller lignende om en har for mye. Synes ikke noe om at folk kaster klær, Fretex gjenvinner jo til og med klær med hull i, så alt kan sendes med.

      1. Takk , ja den andre jeg har er svart så fint med en litt “søtere”en også.. 🙂 Ja husker du likte den godt..:)) Ja gir til Fretex eller Kirkens bymisjon..<3

    2. Mye fint her, og du er som vanlig flott!
      Den hvite blomstrete kjolen minner om en jeg hadde på 90 tallet, så en slik kan jeg tenke meg igjen. Og det var mange fine topper og bukser også. For ikke å glemme skjørtene.
      Selv fikk jeg endelig brukt sommerkjolen min i dag og det var koselig. 🙂

      1. Tusen takk for det 🙂 Ja sånne blomsterkjoler er litt sommerlig og fint :)) Deilig med sommer og man kan kle seg litt lettere :))

    3. Mange fine antrekk 🙂 Farger er alltid fint synes jeg 🙂 Jeg trenger også en rumpetaske igjen tror jeg. Mye vondt i nakken, ikke bra med veske..

    4. Masse flotte klær du har! og du kler de så godt..Eller…det er vel det at du også vet å vise de fint frem….skikkelig modell som du er….Rompetaske er godt å ha! Godt å høre andre også bruker det…jeg bare MÅ ha det på tur med hundene…poser og mobil og div må ha plass…Men må innrømme at min ikke er så fin som din…:-) Godt å fornye seg litt..det trengs innimellom..selv om man har mye fra før….

    5. Titta på innlegget i går, men rakk ikke kommentere. Klær må vi jo ha 🙂 og noe sparer vi på alle mann. Har 4 skap fulle jeg, men går igjen i det samme. Mye lekkert hos deg helt klart. God smak du.

      1. Sånn er det, trenger ikke kommentere alltid heller..men veldig hyggelig da :)) Jeg går også igjen i mye av det samme..mest på bilder til bloggen jeg pynter meg.. Men litt moro med klær er det jo 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg