Jeg skryter av det jeg !

Dere som følger meg vet jo at jeg i åras løp har vært med på en del “modelljobber”… I går var jeg på en liten jobb på Folkemuseet HER

Prata litt med ei av di andre damene som var med (hun var enda litt eldre enn meg), og hun syns det var så morsomt å være med på litt sånne oppdrag. Men så sa hun at det var litt leit at hun ikke kunne si det til noen for “venninnene” likte det ikke..

Jeg svarte som sant er ..Jeg har en blogg jeg.. å der “skryter” jeg av det…

Jeg føler jo ikke at det er skryt heller ..det er bare min interesse som andre har strikking eller idrett for eksempel.. Og jeg må jo dele av “mitt liv” når jeg nå har valgt å ha en blogg..

Føler jo at mange bare syns det er gøy jeg da.Men noen få er vel misunnelige samme hva det er andre gjør som di ikke selv er med på..

Og jeg legger det jo ikke ut fordi jeg tror jeg er finere enn andre…mer for å vise at selv voksne ,alminnelige damer med rynker er “bra nok”…

#modell #foto

 

 

 

30 kommentarer
    1. Tar da ikke modellskkeivinga di som skryt. Eller akkurat like mye skryt som vi andre bloggere driver med. Vi skryter eller forteller om det dom interesser oss.

      1. Bra ! Ja man må liksom dele litt av det en driver med og interesserer seg for..ja man MÅ jo ikke dele noe i det hele tatt, men bloggen skal jo fylles..hehe.. Takker <3

    2. Jeg er nok litt der som den damen.. he,he. Men synes absolutt ikke at du “skryter” på en ufin måte. Jeg er nok ikke så flink til å skryte av meg selv, og vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. Burde blitt så mye bedre på akkurat det, og jeg tror nok mange med meg har det slik. Kanskje jeg skulle prøve litt? Hvis jeg får det til.. he,he.
      Jeg er vel bedre på hva jeg gjør enn utseende, men der tror jeg og det har vært mye på grunn av tidligere kommentarer i yngre år…. litt sjalusi kanskje. Vet ikke – men det er merkelig hvordan ting henger igjen:)
      Jeg synes det er herlig det du legger ut…. og så føler jeg meg litt heldig siden jeg kjenner deg som har posert både her og der…. he,he. Selv om jeg ikke har truffet deg da…… Og til slutt må jeg jo si at du er en fantastisk flott dame som virker kjempekjekk og snill:)

      1. Er noen jeg ikke forteller det til jeg også…som jeg føler at er litt “misunnelige”..også snakker jeg mest om det her på bloggen..hehe.. 🙂 Takk så bra 🙂 Sett i gang å “by “på deg selv..tror det er en vanesak ! Ja ord man har fått med seg på veien sitter i underbevisstheten det..
        Takk for koselig tilbakemelding og fine ord <3

    3. Det er stort sett ikke skryt fordi om man forteller om ting , inkludert spesielle og/eller morsomme, man gjør eller er med på. Om noen er misunnelige eller sjalu og dermed blir tilhengere av janteloven, så drit i dem! ( Sorry for uttrykket, men det passer faktisk best…) . Selv er jeg for lav, for rund, for grå..alderdommen er slik for en del av oss. Men nabodamen, eldre enn meg, ser ut som DEN modellen, helt uten botox. Høy, slank, farger håret mørkt som det var i ungdommen, fantastisk god smak i klesveien, bruker aldri sminke, men du verden så flott hun er. Jada, klart hun har litt rynker, men det hadde sett rart ut med glatt hud når man er rundt 65…Hun er råflott.
      Hurra for forskjeller? 😁

      1. Takk det er jeg enig i 🙂 Det er jo fint å kunne fortelle litt om morsomme ting man gjør som du sier..men den janteloven hindrer nok mange ! Vi har alle noe som vi “passer”til.. og faktisk så trengs lave og “grå” modeller i noen sammenhenger også.. 🙂 Noen er jo ekstra flotte uansett alder..og kan det der med stil….som den nabodama di 🙂 Hurra for ulikheter ja… <3

    4. Klart du må skryte av det, skulle bare mangle! Dårlige veninner hun du snakke med hadde da…
      P.S Så 17-mai innlegg, Synes du skulle hatt en bunad…

    5. Som jeg sa i det forrige innlegget, så er du et utrolig godt forbilde og representerer din jobb og interesse på en kjempeflott måte. 🙂 Du har bare med å fortsette å dele på den måten du gjør! Dermed basta 🙂 Det er slett ikke skryt i det hele tatt! Om noen finner noe negativt i dine innlegg, så synes jeg synd i de, men bare en lita stund. For det er ikke verdt å kaste bort energi på 🙂 Lykke til videre 😀

    6. Flotte deg. Det er jo en jobb og hobby. Klart du skal fremsnakke den. Og et vakkert ansikt som du ikke skal gjemme bort.. Helt klart stå på… 🍒🌷🍒Klemmer.

      1. Takk så koselig sagt… Enig i at man skal fremsnakke seg selv og det man driver med..men alt med måte selvsagt 🙂 Stor klem til vakre deg også <3

    7. Jeg opplever ikke dette som skryt i det hele tatt. Du forteller om ting du er med på i din hverdag på lik linje med andre som er med på andre ting. Det er bare at dine prosjekt er litt annerledes enn folk flest sine opplever og det er da virkelig gøy. Tommelen opp for fotogene flotte deg.

    8. Så teite venninner den dame har! Hu burde finne seg nye som faktisk gleder seg med henne og det hu liker 🙂

      Og jeg ser ikke på dette som skryt når du legger det ut- langt der i fra- det er bare kjempegøy å se at du koser deg og du er uten tvil en flott modell 😀

    9. Jeg har ikke følelse av at du skryter i det hele tatt. Du formidler deg selv og deg du gjør, og det er da vel akkurat det en blogger skal gjøre.
      Og at du er så vakker kan du da ikke noe for 😉
      Liker deg, og liker bloggen din! Og det var mange fine bilder på innlegget du linker til.
      Fortsett som du gjør du. Har blitt flinkere til å ha bildet av meg selv jeg også.
      Men det er ikke alle jeg forteller om bloggen til 😉😀

      1. Takk så fint å høre 🙂 Hehe…helt vanlig i grunnen..men tusen takk <3 Koselig å ha med litt bilder av seg selv..blir litt mer "personlige"innlegg av det syns jeg.. Klem <3

    10. Så trist for henne da – merkelige venninner! Jeg syns iallfall det er supert at du skriver om det på bloggen – og det er ikke skryt – det er deg og det du driver med! Tommelen opp! Klemmer <3

    11. Gratulerer med nasjonaldagen som var! Har ikke fått lest så mye blogger i det siste, har fått ut et par innlegg selv og ellers holdt meg til eksamensjobbing. Nå kjenner jeg det begynner å bli nok snart, men jeg får holde ut par uker til! Sommerferie kommer i hvert fall til å smake godt i år 🙂

      Og en liten kommentar til innlegget; jeg opplever absolutt ikke at du skryter! Tvert i mot virker du på meg som en ydmyk dame som deler av din genuine interesse! Sånne ting er det bare gøy å lese om. Hvis noen skulle finne på å bli misunnelige eller ikke like det du skriver om får det være deres sak, her er det du som er sjefen 🙂

    12. Jeg synest det er kjempekjekt når du legger ut om modelljobbene dine! Og hvis man har blogg så skal man jo boogge om det som interesserer en. Kan godt være moen blir missunlige, men det er såfall deres problem. 🙂 men jeg tror helst du inspirerer og gleder folk jeg! Og venninner burde jo oppmuntre, så trist om hun du pratet med ikke kunne prate om det hun drev på med. Men jeg føler heller ikke alle mine venninner er interessert i å feks nøre at jeg har en blogg. Så er ikke alle som er så interessert i ting som “ikke interesserer de selv”. Du skryter foresten heller ikke, men om du hadde gjort det så burde jo også det være lov. Nordmenn er bare litt redd for janteloven. Men du er jo en veldig bra og vakker dame, og du er veldig flink i disse modelljobbene. Håper du deler mer fra disse jobbene, og håper vi får se bilder fra folkemuseet etterhvert hvis du kan dele. Klem

      1. Takk så hyggelig <3 Koselig du syns det er inspirerende i stedet for "skrytete"..ja den janteloven kan være litt hemmende noen ganger.. Rart det der med folk som ikke liker å prate om ting di ikke selv driver med..jeg syns jo det er spennende med venninner som driver med andre ting enn det jeg har som interesse jeg.. Klem til søte deg også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg