Jeg gikk for børsta-ullhue i dag

Da jeg dusja på morgenen i dag vurderte jeg hvilken stil jeg skulle “kjøre”på håret.. Fant ut at jeg bare skulle være hjemme så da droppa jeg hårvask og gikk for stilen jeg oftest bruker…nemlig børsta-ullhue.. Kledelig..tja..? Litt mer kledelig frisyre jeg hadde i innlegget her kanskje https://annebe.blogg.no/jeg-har-blitt-en-annen.html

Navnet på “frisyren” hørte jeg en gang ei jeg prata med som skulle forklare hvem mannen hennes var .. Det er han med det børsta- ullhue sa hun..og da skjønte jeg hvem det var…hehe..

Skal forresten klippe meg på onsdag..men MÅ vel vaske håret i morgen uansett..

#hår #frisyre

12 kommentarer
    1. Du er ikke alene om og ha litt for mye hår i disse dager Anne. Er så glad min frisør ringte meg og kunne fortelle at jeg fikk ny time den 14.mai. Og det er mange uker siden jeg egentlig skulle hatt time til klipp og striper. Så får bare slite med frisyren i flere dager. Usj men kunne vært verre. Syntes du er fin på håret,men er noe med den vante sveisen da. Ha en fortsatt fin dag fine deg.

      1. Er nok mange bustehuer ute å går nå om dagen ja..hehe.. 🙂 Blir deilig å få ordna seg litt hos frisøren..hadde nok blitt hakket finere om jeg hadde “ordna det litt” i dag også.. Takker så mye 🙂 Klem <3

    2. Veldig fin du altså…Jeg har jo fri i dag og tenkte jeg skulle gå tur før dusjen. Bare spise og gå, neida det ble en dusj først..Fin på håret du altså. Men du kler jo alt….Men kanskje ikke hestehale! Er lissom ikke deg, hehe…

    3. Sånn ser Jeg ut hver dag haha, men Jeg må klippte meg ofte, det gror fort ut og da blir det så krölette,bruker aldri kam eller börstebare fingrene, så Jeg syns du er fin Jeg ❤️

      1. Ofte slik jeg også..hehe.. Trenger en klipp hver sjette uke..minst 🙂 Pleier bruke børste..men i dag hjalp det ikke.. :)) Takk så snill du er <3

    4. Slett ikke noe å fortvile over det der 😀 Som Frodith skriver… så har jeg også mange nettmøter for tiden.. Når jeg fikk se meg selv på skjermen i dag, så gikk det opp for meg at frisøren kanskje begynte å savne meg….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg