Jeg føler meg som en skuespiller

Ikke fordi jeg ser ut som en mystisk filmdiva med mørke solbriller altså..hehe.. men litt relatert til dagens forrige innlegg vhttps://annebe.blogg.no/alt-er-ikke-som-det-ser-ut-til-a-leve-med-me.html

Som jeg skrev i det innlegget er det virkelige livet ganske annderledes enn “livet” på sosiale medier..Ikke for å “lure” andre, men for å muntre opp meg selv litt..

Har hørt skuespillere (ikke alle da) sagt at selv om di liker å stå på scenen/være foran kamera..så liker di å være anonyme til daglig..sånn er det for meg også..blogg og instagram er liksom min scene..

Også er det slik at di smiler til kamera selv på dårlige dager og i tøffe tider.. kan kjenne meg igjen i det..

Føltes litt divaaktig å skrive det her..men, men det får dere tåle når dere “kjenner”en entertainer som meg..(ironisk undertone om du ikke skjønte det..hehe..)

Bilde fra vi var i Drøbak .. #blogg #blogging

12 kommentarer

Siste innlegg