Jeg elsker rynkene mine

Jeg gjør jo ikke det.. Jeg ELSKER dem ikke , men siden jeg blir 58 år i slutten av året, og rynker er naturlig så aksepterer jeg dem. Derfor syns jeg det er litt ok (vil ikke skrive viktig) å fronte dem litt innimellom..

For på di fleste bilder jeg legger ut kommer ikke rynkene alltid “til sin rett”..og det er jo fordi jeg liker jo best å dele bilder der jeg ser litt glattere/yngre ut enn jeg er.. og i noen vinkler, litt på avstand og kanskje i riktig lys blir alt så meget bedre..(men bruker aldri filter eller retusjerer)

Jeg tenker at jeg har helt “normalt”med rynker for alderen ..noen har masse og andre har nesten ingen..og noen fjerner/pynter på dem ..

Har skrevet flere innlegg om dette med alder og rynker  HER bl.a..

Bilde fra i fjor sommer ..med sol i øya kommer rynkene fint frem.. og her ble det dobbelt opp av dem..for å få bildet i riktig “format” til bloggen… #rynker #alder

 

 

 

16 kommentarer
    1. Syns du er av de heldige, med flotte rynker…og egentlig ikke mange rynker. Du har et ansikt som har god oppbygging, fin er du :)))).

    2. Det var virkelig ikke gale med rynker. Jeg har sikkert nesten like mye når jeg smiler veldig stort, hehe. 😉 Kjempebra at du fronter litt rynker innimellom. For det er jo så mange som har komplekser for det. Det er jo veldig spesielt skjønnhetsideal man har når noe ALLE får liksom ikke skal aksepteres. Jeg innbiller meg at det kanskje er vanskligst å akseptere de første rynkene, men når man blir sånn oppmot 70 så er det greit. Men ikke vet jeg altså..:-) Fint bilde:-)

      1. Takk så hyggelig sagt 🙂 Syns det er greit å nevne rynkene av og til for de er jo der uansett..hos meg i alle fall 🙂 Ja blir som med den første ripa i ett nytt bord..osv..hehe.. Tusen takk <3

    3. Ja, det er det med å akseptere…Jeg legger merke til at det er mange voksenbloggere som gjør nettopp det og ikke bruker botox e.l Det synes jeg er flott!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg