Blogger ikke for leserne !

Litt rar overskrift kanskje, men sånn er det ! Misforstå meg rett , syns det er veldig hyggelig at folk er innom å “titter”, legger igjen en kommentar eller liker innlegget på fb..

Uten at noen var innom hadde det jo vært lite motiverende, hadde vært som å “rope ut i skogen og ikke få svar” liksom..

Men jeg begynte å blogge for å ha noe kreativt å fylle dagene mine med etter at jeg ble syk (ME)..

Jeg er såpass “smart ” at jeg skjønner at folk ikke er innom min blogg for å lære noe, da er det jo bare å google det man lurer på.. Tenker at folk bryr seg døyten om hva jeg har på meg, hva jeg spiser og hvor jeg har drukket kaffe..

Men JEG har stor glede av å være kreativ på denne måten. Om noen en sjelden gang kan få litt inspirasjon, så gjerne det altså !

Som jeg har skrevet om før bryr jeg meg lite om topplista (HER).. Ikke at det ikke er ok å være der, men det betyr ikke så mye når jeg ikke skal tjene noe på bloggen ..

Vi blogges !

 

24 kommentarer
    1. Det er den daglige gleden som teller. Å titte innom hos deg er et lyspunkt. Og det inspirerer også. Ikke alltid jeg kommenterer….men du kjenner jo til alt om akkurat det 🙂

      Koser meg med å lese hos deg jeg, enten du er på topplista eller ei 🙂

      Klem ♥

      1. Enig 🙂 Takk det samme..sånne er det ja, kan ikke kommentere alt ! Blogging er en hobby en kan drive med i sitt eget tempo 🙂 Klem <3

    2. Jeg er så enig med deg, jeg starta heller ikke med blogg for å ta opp kampen med de på topplista. Jeg synes det er artig å skrive, og når jeg ble pensjonist var det et hyggelig innslag å kunne skrive litt. Jeg har ikke daglige innlegg, men skriver når jeg føler for det, men ja det er absolutt koselig når noen titter innom og skriver en kommentar. Jeg er innom og leser noen, feks din, og synes det er koselig, og så har du så flotte bilder.

      1. Blogging skal være en hyggelig hobby man kan drive med i sitt eget tempo 🙂 Så hyggelig å høre, er alltid innom deg også, selv om jeg ikke alltid kommenterer.. Klem 🙂

    3. Rett fra levra, ærlig og kontant 😀 Sånn skal det være! Det er jo gleden av å sette sammen ord og bilder og se hva det blir til som er det morsomme. 🙂 Men noen innspill her og der skader jo ikke 😀

      1. Takk, ja jeg kommer som regel raskt til poenget..hehe..:) Ikke sant, selve det å lage innlegget å finne på noe man i allefall selv syns er litt bra..det er gøy 🙂 Helt klart motiverende å få litt respons 🙂

    4. De få bloggene jeg seiler innom, er mer av typen dagbøker, tror jeg. De som skal kapre flest mulig lesere pga de lever av bloggen og flest mulig klikk, leser jeg ikke. Stort sett feil aldersgruppe. Jeg kunne vært bestemor til de fleste av dem. Folk har ulike grunner for å drive med “rablerier” på blogg.no.
      Det er hyggelig å kikke innom her. 👍🏻

      1. Litt varierte innlegg liker jeg å lese selv, og ikke så lange 🙂 Sjelden jeg er innom hos di på toppen også.. Fint å følge noen man har litt mer til felles med.. Takk så hyggelig sagt 🙂

    5. En setning eller fem i kommentarfeltet betyr mye for den som har bloggen. Det er et bevis for at det er noen som leser bloggen og tar seg tid til kommentering. Ha en fin kveld.

      1. Ja det er veldig hyggelig med litt respons, og kommentarer fra deg som ikke har blogg selv en gang setter jeg ekstra pris på 🙂 Takk og det samme til deg 🙂

    6. Bloggingen har tatt kreativiteten min et hakk videre , og det liker jeg. Har jo alltid vært kreativ, men fikk en boost med blogg 🙂 Moro å blogge. Jeg har ikke noen statistikk lenger, føler at det har gjort at jeg slapper av mer i forhold til bloggen også. Ble litt stressende å se de tallene alltid. Men jeg synes derfor det er litt gøy å se at jeg er på blogglisten ofte da, det er liksom min måte å se sånn ca hvordan det ligger an 😀 klemmer <3 Vi har blogget i mange år nå Anne 🙂 Tenk det 🙂 klem

      1. Ja det er en fin ting for kreative folk “som oss” 🙂 Jeg var veldig kreativ i jobben min…så er glad jeg har funnet et sted å bruke det på nå også 🙂 Greit å se at man henger med i alle fall 🙂 Ja “fy søren” husker jeg satt å googla blogging..snart 5år siden nå.. Stor klem til deg også <3

    7. Koselig bilde! 🙂 Og tror det er bra å først og fremst blogge med en indre motivasjon og ikke en ytre 🙂 Det er jo lov å synest det er artig med en dag litt høyt på lista, men tror det er greit å blogge for egen glede. (Og så gleder du jo andre også.. :)) Jeg har også lest de andre innlegga idag, og ser ut som det var fint vær hos deg også. Herlig! 🙂 Ha en fin kveld!

      1. Takker 🙂 Ja ellers ville det bli slitsomt og forpliktende.. Ja da det gjør jo ikke noe om folk er innom..hehe.. Ha en fin dag videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg