Interessant tema hos Vestfrøken

Hun pleier å ha mange ineressante innlegg hun altså.. men i dag har hun skrevet om noe jeg har tenkt litt på selv.. Ville man fortsatt å følge blogger man følger fast ..om man slutta å blogge selv..

I perioder jeg har “bloggefri”sjekker jeg innom di jeg følger så si hver dag…men om jeg hadde vært borte fra bloggen i flere mnd er det vanskelig å si hvor lenge jeg hadde fulgt med..men foreløpig tar jeg vel ikke såååå lange pauser fra bloggen.

Vestfrøken skriver mer utfyllende om det HER

Er flere blogger/bloggere som jeg fulgte før som jeg av og til fortsatt tenker på..selv om jeg ikke går å savner dem sånn til daglig ..

 

Måtte bare ha med et bilde… det her er fra vi var på Huk for et par uker siden https://annebe.blogg.no/jeg-satt-pa-huk.html… #blogging #blogg

16 kommentarer
    1. Ja, man vet vel kanskje ikke på forhånd hvordan det hadde blitt, men jeg tenker nokså likt som det du skriver her. Takk for link og fine ord, veldig snilt! 🙂 Ha en fin dag videre! 🙂

    2. Ja, det er noe jeg også kom til å tenke på etter jeg leste innlegget til Vestfrøken. Jeg er som deg, har litt pause av og til, men kikker likevel innom hos andre. Det er kanskje ikke så ofte jeg skriver noe hvis formen er laber. Men fint å lese uansett.
      Klem ♥

      1. Ja det er interessant..og ikke godt å si hva en gjør om man slutter å blogge selv :).. men foreløpig blir det bare kortere eller lengre pauser.. Kjekt å titte innom hos di man følger fast.. Klem <3

    3. Det er noen favoritter en følger om man blogger eller ei. Man blir liksom litt mer kjent med noen enn med andre. Jeg følger stort sett slike hverdagsblogger hvor en får både hverdags gleder og hverdags sorger. Noen av de jeg har fulgt i flere år slutter plutselig uten forvarsel å legge ut noen innlegg. Da må jeg innrømme at jeg lurer på hva som har skjedd. OM de bare er lei eller om det rett og slett har skjedd noe med dem. Jeg synes det er hyggelig å sette med ned med en runde på andres blogger før jeg skal legge meg til kvelds. Lager stort sett egne innlegg dagen før eller opptil flere dager før de blir publisert. Da får en en følelse om man skal legge til noe på det man har skrevet om, eller “rette opp” noe man har skrevet.

      1. Ja det blir gjerne sånn ! Kunne vært gøy om folk som har slutta ,kom med et lite innlegg om hvorfor..som du skriver kan det jo ha skjedd noe med enkelte.. Men mange går vel bare lei.. Kan være greit å ha noen innlegg på “vent”..Titta innom deg å så fin oppdatering fra uka og mange fine bilder.. Takk for fin kommentar <3

    4. Jeg tror nok jeg kanskje hadde blitt litt daffere på den fronten da ja. Jeg ser at når jeg har mye å gjøre nå, og ikke legger ut egne innlegg, så blir det ikke så mye kommentarer hos ande heller. Jeg leser, er innom, men orker ikke kommentere. Bloggingen krever for mye nå om dagen. Men når jeg får bedre tid på jobb, blir det nok mer igjen 🙂

      1. ja blogg blir vel ikke det samme om man ikke er aktiv selv.. men hadde nok ikke bråstoppa å følge di/dere jeg kjenner godt..men satser på å blogge fremover også.. Man må føle at det er lystbetont ..ellers er det jo ingen vits i å blogge <3<3

    5. Tror nok at hvis jeg slutter å blogge så henger jeg ikke i denne blokka lenger. Blir som om jeg slutte på den vanlige jobben…Da henger jeg ikke der fra morgen til kveld…hehe…Men det er bare en tanke. Har ikke tenkt på dette tema noen gang for jeg skriver jo litt hver dag hvis jeg orker og har tid. …:)

      1. Blir nok kanskje sånn..men følger vel med en liten stund tenker jeg.. 🙂 Ja gamle jobber blir ikke som da man var der selv..hehe..

    6. Jeg leser og kommenterer mindre nå når jeg ikke blogger så hyppig sjøl. Det handler om at jeg generelt ikke har hatt lyst til å bruke så mye tid på blogg. Jeg tror ikke jeg kommer tilbake til å blogge nesten daglig over lang tid mer. Trolig vil det være perioder da jeg blogger litt oftere enn jeg har gjort de siste ukene og månedene.💚

      1. Blir sånn.. jeg leser ofte det som dukker opp på FB når jeg ikke er aktiv selv..og titter innom blogg.no innimellom 🙂 Blir mye perioder på meg også.. men gøy når en “føler for det” /orker for min del…tid har jeg masse av.. 🙂 Hyggelig når “kjentfolk”som deg bl.a er på bloggen syns jeg… Men blogg skal være noe hyggelig ikke stress <3

    7. Jag blogger ikke hver dag for det orker jag ikke, men jag ser innom de blogger jag fölger med på så gott jag kan ,vi skal blogge når vi kjenner för ett og ikke for at vi må

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg