Jeg satt på Huk !

Blir jo litt som den “ord-utfordringa” som Frodith har satt i gang HER .. Ord som kan bety flere ting.. Jeg er ikke med denne gangen..men masse bra løsninger av oppgaven rundt på bloggene nå..

Men som jeg skrev i dagens forrige innlegg https://annebe.blogg.no/rodelokken-kafe-2.html , var vi en tur bortom Huk da vi var på Bydøy i dag…

Og siden jeg satt på flere av bildene..så satt jeg jo bukstavelig talt “på Huk “..

Fint der ute, men litt mye folk..ikke som i tett i tett , men et område der mange nyter vårværet..

Litt kunst ved sjøen er jo ikke dumt..ikke min ølboks på bakken der altså..

 

Elsker å være ved sjøen..

 

Og jeg “satt og satt”..og gikk litt..

 

Litt sommerfølelse i dag med masse båter på vannet..

 

#huk #bygdøy

 

 

18 kommentarer
    1. Ja, det var også ett ord med annen betydning utenom ja 🙂 Hehe, må flire av teksten din iblant. Jeg såg ikke ølboksen før du skrev det, hehe. Og du finner grafittiene! 🙂 Fine bilder, og en av favorittene tror jeg var det nederste av deg med båten i bakgrunnen. Men alle var så fine. Og nydelige omgivelser, og likte også bilde 5 nedenfra når du står. 🙂 Du tar så mange stemningsfulle bilder som vekker gode følelser. Og hvis mannen har tatt noen av bildene av deg så får han få litt skryt også, for de var fine:-) For en genial ide å henge opp hengekøye da..

      1. Ikke sant.. 🙂 Hehe..syns det er greit å si i fra at jeg ikke sitter å drekker på en søndag formiddag..:) Liker å høre hvilke bilder folk/leserne liker best.. så tusen takk :)Ja i dag tok mannen noen bilder av meg.. <3 Så litt deilig ut å "sløve"i den hengekøya..

    2. Herlige bilder fra sjønære områder, og jaggu satt du på Huk. 😀 Jeg har kun vært en gang på den badestranda. For hundre år siden. Jeg og en tillitsvalgt fra Namsos lå på hotell i Oslo, og det var passet sånn et glovarm sommerdag, at det ikke var noen møter resten av dagen. Da dro vi på Huk…. 😀 Frisket opp noen artige minner 😀 Tusen takk

      1. Tusen takk..ja er man på Huk og sitter, så sitter man på Huk..hehe.. 🙂 Mye besøkt strand det her..gøy at du har vært der også.. Bare hyggelig <3

    3. Herlige bilder som ga full sommerfølelse her hos meg i alle fall 🙂 Flott der på Huk, jeg har aldri vært der, men må nok ta turen en gang jeg også. Kjæresten min er jo fra Oslo, og han tar meg nok med en gang vi er der i byen. Vi har snakket om det.
      Og jammen satt du på Huk….artig det øverste bildet der 😀 😀 😀
      Klem og fine kvelden til deg ♥

      1. Takker så mye 🙂 Ja dit må dere ta en tur..Litt mye folk midt på sommeren i allefall i helgene så lurt å ta turen på en hverdag om en skal på stranda i alle fall.. 🙂 Hehe..ja jeg satt jo på Huk.. Takk og klem til deg også <3

    4. Hehe, ja det var en treffende av ordet HUK 😉 Jeg liker meg også godt ved havet eller også en innsjø. Opp igjennom årene har jeg vært mye på Bygdø, men kanskje ikke så mye på Huk. Det er veldig flott på begge stedene 😊

      1. Ja jeg satt jo på Huk..hehe.. 🙂 Så deilig å være ved vann.. Fint på Bygdøy..fint på Huk også men drar ikke dit å bader om sommeren..da blir det for mye folk 🙂

    5. For et nydelig sted og så mange fine bilder. Fikk lyst til å dra dit en sommerdag, men ikke nå som det er Korona…vente litt…Har hørt om Huk altså, men aldri vært der..Fine bilder av deg og ting og tang rundt deg…Her var det virkelig mange motiver.<3

      1. Er fint der ja..:) Mye fint ute på Bygdøy..både museer, kafe og badestranda.. 🙂 Greit å vente ..men man kan holde god avstand ..kan sikkert ha 100 meter for seg selv om man følger litt med 🙂 Takker så mye <3

    6. Fint med litt ordspill da, vi körer ordspill mellom oss og da med det Svenske språket kontra norske språket, det blir latterkuler mange ganger, eller så har Jeg aldri värt på Huk men ser jo av bildene dine at det er veldig fint der

      1. Ikke sant..kan nok bli mye gøy med blanding av Norsk og Svensk…hehe.. 🙂 Tror ikke jeg var på Huk som barn og ungdom ..først i voksen alder.. Så ikke så rart du ikke har vært der.. Fint sted ja <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg