Hankø

Som jeg skrev i forrige innlegg var mannen og jeg på en miniferie til Hankø. Idyllisk sted med masse sjarm ved sjøen.. Når man skal dit må man ta ferje over, bare kort båttur rett over sundet, og båten kommer om den ser folk eller om du plinger på klokka.. (ja båten ser ikke folk da bare skippern..hehe..)

Jeg tar som alltid alt for mange bilder..så må begrense deling så ikke innlegget blir for langt..

Derfor setter jeg sammen noen mest for å få frem stemninga fra turen. Hankø er forresten stedet Kong Olav hadde feriested og det er mye seilaktivitet der ute..Og tennis ved hotellet..men vi bare koser oss, bader og rusler litt rundt vi da..

Middagen og kvelsturen får komme i neste innlegg..

 

Skriver kort under bildene..

Da vi hadde satt fra oss kofferten gikk vi ned å bada i bukta som ligger like ved hotellet.. Hadde med litt mat og en cider..

 

På bildet over ser dere Seilkroa , der man kommer i land med ferja..

 

En liten del av hotellet..

 

Før vi dro hjem på fredag gikk vi en tur bortom Trouville som er ei badebukt 10 min fra hotellet..mer om stedet kan du lese her https://www.oslofjorden.com/badesteder/ostfold/trouville_badeplass_fredrikstad.html

 

Ut mot havet..

 

Blei ikke bading, siden det blåste en del..men deilig å sitte på svaberga og nyte utsikten..

 

#hankø #trouville

18 kommentarer

Siste innlegg