I går var det kjoledag.. (Antrekk 50+)

Ja ikke en offisiell kjoledag altså.. men jeg hadde på meg kjole ! Denne kjolen kjøpte jeg på Step In denne våren..nevnte den i dette innlegge der jeg har den på i blått.. https://annebe.blogg.no/frem-med-sommerklaerne-bilder-step-in.html

Likte den blå veldig godt også..men beige passer til alt så da valgte jeg den.. Har kjøpt en linkjole i rosa også og den gule med mønster som jeg har vist dere før.. Den rosa får få et eget innlegg senere..

Men altså denne med striper hadde jeg på meg da mannen og jeg tok en tur til Vollen i Asker (halvtime fra oss ).. jeg syns kjolen er enkel og fin, også er den jo bare så behagelig å ha på.. beste jeg vet er klær som er gode å ha på..

Vi rusla litt rundt ved sjøen og tok en kaffe ute i skyggen på kafèen der..

Og mannen måtte være fotograf..hehe..

Kjolen er som sagt fra Step In, flippfloppene også men di kjøpte jeg for et par år siden..veska kjøpte jeg på Zara i fjor..

 

Måtte jo teste di fleste bakgrunner..

 

Sommer, sol og syriner..

 

Fjonga meg med farga tær også..

 

#kjole #stepin #culture #vollen #blogg

 

10 kommentarer
    1. Det var en fin kjole, kledde deg veldig godt, og sommerlig og fin. Mannen din storkoser seg nok som fotograf med deg som modell ♥
      Jeg hadde på meg skjørt i går, men byttet til ankelkort bukse etterhvert, da det ble litt kjøligere når solen tok seg litt pauser 🙂 Herlig vær dette, så det innbyr jo til kjolebruk 🙂
      Fine bilder av flott dame ♥ Klem

      1. Tusen takk 🙂 Deilig med løs og ledig kjole.. Ja man må kle seg litt varmere om det er kvelden eller sola forsvinner..og nå kommer vist regne snart har jeg sett på yr.. 🙂 Hjertelig takk søte du.. Klem <3

    2. Så mange fine bilder. Den kjolen var knallfin. Likte den godt, og fin lengde synes jeg. Jammen er du brun på beina – så fint….og lakk er flott.

      1. Takker 🙂 Ja litt ujålete og akkurta passe lengde 🙂 Jeg blir ganske fort brun på beina.. sommer og farge på tånegla hører med <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg