Frem med sommerklærne (Bilder Step In)

Fra i morgen er det meldt sol og varmere vær her jeg bor..bare å håpe det slår til denne gangen ! Nå har det blitt mye joggebukse og varme gensere i det siste..så nå føler jeg for å gå mer i lette og lyse klær..

Bildene her er tatt for og av butikken Step In i Hokksund..der di har et veldig bra utvalg om man skal ha noe nytt.

Jeg har kjøpt meg tre kjoler denne våren og den ene har jeg allerede brukt en del (for noen fineværsdager har vi jo hatt )..bilde lenger ned i innlegget.. De andre kjolene blir det nok et bilde eller to av etterhvert ..

Men her kommer et lite utvalg av fine sommerklær , noe for enhver smak..kunne gjerne hatt alt jeg..men har jo begrensa med skapplass..hehe..

 

Skriver kort under bildene..

Klær som oser av sommer og sol..

 

Variert i rosa og rødtoner..

 

Blått er jo også en fin farge om sommeren… ( Kjolen med blå striper har jeg kjøpt..men i en beige farge )

 

Lett blanding..Jeg kjøpte meg en stråhatt i fjor og den skal jeg nok bruke om finværet slår til.

 

Under her er kjolen jeg kjøpte og har blitt så glad i..bildet er fra vi var i Åsgårdstrand nå på torsdag..https://annebe.blogg.no/stedetvielsker.html

#mote #stepin

 

26 kommentarer
    1. Du er fin i alt du…og ja her var mye som fristet…Kunne tenkt meg flere ting jeg å altså. Fine farger og snitt og lin er fint…:)

      1. Takker og bukker 🙂 Var ikke så glad i lin før , men den ene kjolen jeg har kjøpt denne våren er en rosa i lin..veldig behagelig <3<3

    2. Så mye fint sommertøy, og du er flott som alltid. Jeg burde nok gått til anskaffelse av noe, så det var artig å se hva som kan finnes i butikker. Og så deilig det blir med varme. Nå må tiden nytes dobbelt framover :). Klem <3

      1. Takk ja mye fint å få kjøpt, og litt nytt er hyggelig..men lurt å bruke det man har også..:) Håper det blir en fin sommer med mye sol og akkurat nok med regn.. Klem <3

    3. Helt herlig 😀 Fikk jaggu en følelse av å være på moteshow. Og det skal jeg si deg, tror jeg ikke har skjedd live noen gang 🙂 Hjertelig takk 🙂

    4. Du kler så mangt og så mange farger. Mange kjempefine bilder og flotte klær. Jeg tror jeg husker du har skrevet at du ikke er så glad i å gå i hvitt? Men jeg synest det er veldig fint på sommeren og at du er fin i det også. Syntes du kledde den rosa kjolen, der du holder hatten i henda. Den nederste kjolen såg veldig deilig ut! Mye fint 🙂 Bra modell de har 😉

      1. Så hyggelig sagt 🙂 Ja jeg passer liksom ikke i helhvitt..stemmer at jeg ahr nevnt det 🙂 Syns det er en fint ..og bruker litt av det..men litt for “pent”til meg liksom..hehe.. :)) Takk for tilbakemeldig .. Snill du er … Klem <3

      1. Tusen takk 🙂 Mye fint ja.. Flere ulike merker her.. Den hvite kjolen øverst og den rosa som er lik lenger ned er et merke som heter YAS.. Blusen øverst er fra Part Two..det er også den rosa kjolen der jeg holder en stråhatt og den orange korte kjolen.Den hvite buksa er fra Pulz.. De ensfarga blå og røde kjolene og den stripete blå er et merke som heter Culture.. Den lange i “silke” og den mønstrete kort i blått og hvitt er fra Vila.. Beige linkjole med belte er fra Ane Mone.. Belte og hårbånd fra Noma.. Mulig jeg har hoppa over noen..spør om det er en spesiell ting du lurer på… Ellers kan du trykke på linken til Step In og sjekke nedover siden deres..der står det også priser.. Jeg jobber ikke der eller er betalt for innlegget.. jeg syns bare det er veldig gøy å være litt “modell”..og ha litt å blogge om 🙂 Takk for kommentar 🙂

    5. Så fine poseringsbilder! Har så lyst å trekke frem de jeg synes er finest… bilde nr. 1 med hvit bukse og bildet under med kortermet kjole og stråhatt. Kanskje fordi jeg innbiller meg jeg ville kledd de klærne selv…:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg