I går blei jeg litt misunnelig !

Bare sånn “godlynt”da..tror ikke jeg har det med misunnelse “i meg”.. Men altså : Jeg har jo prøvd meg litt med noen minutter yoga, på morgenen her hjemme nå i høst HER kan du se et innlegg om det !

Så sier yngstesønn som jo er en “treningsfrik”av di sjeldne at han skulle melde seg på et tilbud, et sted i nærheten av seg i Drammen ! Det var prøvetilbud for en mnd, tren så mye yoga du vil for 500kr.. (høres dyrt ut men et år der koster over 10 000 kr..).. så lurte han på om ikke jeg skulle bli med for å lære noen øvelser jeg kan bruke her hjemme..

Veldig fint og behagelig..men for meg blir det for “slitsomt”å skulle fast på slike ting. Har vært der tre ganger og får vel til en gang til i løpet av prøveperioden ..(skal se om jeg får laget et eget innlegg om det, men ikke et sted man flyr rundt å knipser bilder..man skal jo være til stede der og da..)

Så var det misunnelsen da.. I går lå jeg på matte ved siden av ei ung jente..og mens jeg ligger som om jeg hadde “ei spikermatte” under meg..lå hun som om hun var “smurt”ned i gulvet.. Det så så behagelig ut å ha en så myk og avslappa kropp…unner henne å ha det slik..men litt misunnelig ble jeg..hehe..

Skyggebilde fra tidligere..ser ut som jeg forsøker å tøye litt på nakken… #yoga #kropp

12 kommentarer
    1. Nå er jeg ganske sikker på at den jenta ville vært søkke sjalu på deg om hun var i din alder. 🙂 Lykke til, og spill på lag med din kropp. Det er det aller viktigste 🙂

    2. Uff ja, det blir som da jeg forsøkte meg på skøyter igjen. Alle kan det om de har lært mente de, det er som å sykle! Men det var det ikke. Men jeg har skøytene til pynt og går tur som vanlig. Trim på med det du orker. Synes du er super som våger! Klem 🙂

      1. Skøyter har jeg ikke prøvd på 40 år tror jeg ..så hadde nok blitt litt av et syn..hehe..Ja man får bevege seg utifra sitt ståsted..bedre enn å “ligge på sofaen”..Klem <3

      1. Det er nok veldig bra..men å skulle dra på slikt blir stress for meg..men noen øvelser hjemme skal jeg prøve å få til 🙂 Absoludt verdt å prøve.. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg