I disse tider..

For mange/di fleste har jo tida vi har levd med Corona..gjort at dagene blir annerledes.. For meg har i grunnen livet vært slik siden jeg fikk ME..litt om det i linken her…_slitenhet_ved_me.html

Ikke vært på utenlandsreiser på over ti år.. sjelden sammen med andre enn mine nærmeste.. Aldri med på ting i større grupper lenger.. Jeg har jo ikke energi til å kunne holde på med noe særlig her hjemme heller… så å pusse opp og få gjort det lille ekstra hjemme stopper seg jo det også..

Men fortsatt kan jeg jo kjøre et sted å ta noen antrekksbilder f.eks.. eller gå en tur i nærmiljøet å knipse noen bilder…

Håper uansett at man snart får kontroll på denne coronaen.. I dag brukte jeg munnbind da jeg var å handla, og det er jo ikke slik jeg har lyst til at det skal være i åra fremover..

Bilde fra jeg tok noen antrekksbilder på Fossesholm for noen uker siden… #fossesholm #corona

 

16 kommentarer
    1. Hei på deg…
      Ja, er annerledes. Gå med munnbind og slikt ute må til i store byer nå! Men jeg synes det er tråkig..Livet her blir jo stort sett det samme også, være sosial med hørselstap går jo ikke så lett. Men savner å dra på små-turer! Vi får håpe at vaksine og slikt kommer snart! Klem..

      1. Heisann og hoppsan <3 Ja man vil jo at sammfunnet skal være så friskt som mulig..selv om man ikke er helt på "topp"selv… Klem <3

    2. Heisann. Ja det er mye som er annerledes for mange. Vi har kommet inn i en rutine som går ganske så greit. Vi merker det nok mest på mangel på nærkontakt med våre nærmeste – som bor på andre steder. Utenlandsturer savner vi ikke i det hele tatt. Men vi står han av.. tenker det kommer andre og bedre tider 🙂 Gode tanker <3 Klem

      1. Sant ! Jeg har jo bare gutta mine og vi har jo holdt sammen i disse tider.. Blir annerledes med barenbarn og barn som bor langt unna.. tøffe tider for mange.. Vi kommer gjennnom det her også.. Klem <3

    3. Håper som deg at det går tilbake med de tiltakene som er nå. Det vil nok gå i bølger, men forhåpentligvis kan vi balansere det slik at det ikke blir nødvendig med så strenge tiltak stadig vekk. I mellomtida får vi glede oss over det vi KAN gjøre. Jeg er heller ikke så mye på farten utenom jobb når det er “normale tider”.Likevel er det dette med å vite at det er så mye som ikke er “lov”. 😊

      1. Kan man fortsatt gå i butikken får vi være fornøyde…enn så lenge ! Vil jo ha et samfunn som er oppe å går..så satser på vi snart er der..og tar med oss ting vi har lært i den tøffe tida <3

    4. Jeg er ikke så glad i å reise utenlands, har ikke hatt pass på mange år. Men i vår skaffet jeg meg et, mest fordi jeg trengte legitimasjon for dokumentasjon til noe på jobben. To uker etter ble hele landet stengt, så det går nok like mange år til jeg får brukt det som de årene jeg har vært uten. I helga hadde jeg tenkt meg til Åsgårdstrand, men jeg kom meg ikke lenger enn til Horten før dagen var over og det var på tide å sette kursen hjem igjen. Jeg skulle liksom bare stikke innom Horten for å titte litt siden jeg aldri hadde vært der tidligere. Sånn kan det gå noen ganger.

      1. Mitt pass må nok oppdateres.. men ingen planer om å reise noe sted der det trengs.. men kan være kjekt å ha det i orden uansett.. 🙂 Ja men da fikk du jo vært i Horten i allefall.. så tar du Åsgårdstrand uten å stoppe på veien neste gang..hehe..

    5. er mest hjemme jeg også og reiser vi er det oftest med bobil og da har vi vårt eget både soverom og kjøkken og toalett :=) veldig greit nå .Godt du har glede av å ta småturer og fotografere,du ser strålande ut uansett diagnose

    6. Ja, dagene er rare for oss alle. Herlige bilder viser du i innlegg etter innlegg! Her fikk jeg jammen julestemning av den fine rødfargen! Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg