I dag “sover”hjernen..

Nå var jeg liksom i sånn fin flyt med blogging..etter en periode vekk fra bloggen ! Jeg er jo et “oppkomme”av ideer til hva jeg kan blogge om..hvor interessant det er for andre er en heeeelt annen sak…hehe..

Men i dag funker ikke hjernen i det hele tatt… går som i en døs..men tror du jeg klarer å sovne…nei jeg gjør ikke det !

Håper på litt mer “normal” form i morgen..( Normal form er det jo minst 10 år siden jeg har hatt..men sånn utifra mitt ståsted nå)

Har tidligere skrevet litt om ME ..HER, bl,a..skal snart skrive litt om det igjen..men jeg liker jo best å lage innlegg som muntrer opp meg selv litt..

Ha en fin kveld videre alle som stikker en tur innom !

Bilde tatt for noen dager siden.. #blomster #blogg

18 kommentarer
    1. Ja, dessverre er formen veldig varierende av og til. Kjenner formen i dag jeg også. Såpass at andre legger merke til det, for jeg klarer ikke helt å skjule det. Virrete og vasete og ganske distré. Og ikke minst, stuptrøtt.
      Men jeg synes det er viktig å skrive litt om ME av og til, for det er ikke alle som er like klar over hva det gjør med en person. Så fint å bidra litt til opplysning 🙂
      Nydelig bilde dette du viser her ♥ Får sommerfølelse av å se det, men når jeg kikker ut av vinduet her hjemme forsvinner sommerfølelsen ganske fort 😉
      Nyt kvelden fine du ♥ Klem ♥

      1. Ja varierer.. aldri tipptopp lenger..men heldigvis fine dager også 🙂 Enkelte dager er bryter`n liksom slått helt av… Ja viktig å dele litt om ME..men slike innlegg krever litt mer skriving..og forklaring føler jeg..også vil jeg at bloggen min skal være et slags “fristed”fra sykdommen..sånn stort sett 🙂 Takker så mye 🙂 Klem og fin helg videre <3

    2. Du var virkelig godt i gang med bloggingen. Kanskje du er “frisk” i morgen igjen. Trist sykdom. Klem til flotte deg….Ha en fin kveld da…Nyyyyydelig bilde.

    3. Jeg hater at formen er varierende, virkelig – men jeg krysser fingre for en god dag i morgen til deg og masse klemmer sendes over ♥️

    4. Jeg var med på første dag av et mestringskurs madammen var på på sykehuset, der hovedfokus var på revmatiske lidelser, men de touchet innom mye. Det må være veldig slitsomt å ha den type sykdommer som ikke er synlige men likevel tapper kropp og sjel for all energi 🙂

      1. Viktig at familien kan litt om slikt også..fint å ha litt forståelse 🙂 Skulle gjerne vært foruten..men har heldigvis fine opplevelser og dager også :))

      1. Takker så mye <3 Vi får se..er litt vel pynta for min smak..men om jeg skulle føle for å pynte meg litt ekstra en dag så har jeg antrekket klart 🙂

    5. Alle dager er ikke like men man må bare tenke på at neste dag er bedre. Etter regn kommer sol. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg