Høst og stengt kommentarfelt !

Sist jeg blogga var det jo august..hvorfor-antrekksinnlegg.. Nå er september godt i gang, men foreløpig har det vært mye sol og varme, så har ikke fått helt høstfølelsen enda..men noen tegn i naturen begynner det å bli !

Jeg skal ikke stenge kommentarfeltet her på bloggen..men har gjort det på Instagram noen uker nå..og fortsetter med det ut september.. Rett og slett for å ikke ha noe fokus på tilbakemeldinger.. men bare dele bilder fordi det  er det som er det jeg “koser”meg med.. Men blir jo mer “liv”med tilbakemeldinger.. så kommentarfeltet blir nok litt “av og på” der etter hvert..

Bloggen blir litt annet syns jeg.. her handler det jo litt om “kommunikasjon”også..

#nærmiljø #drammenselva

14 kommentarer
    1. God fredag til deg! Herlig å se deg her inne igjen! Koselig med en kommentar her på blogg synes jeg. Så du hadde stengt, men jeg er jo ikke den flinkeste til å være der akkurat. Men her er jeg 🙂 Flotte bilder, sommer og høst på en gang på en måte. Deilig det da! Ønsker deg en fin kveld! <3 Klem.
      Fin er du og den blåfargen – sukk.

      1. Takk så hyggelig <3 Ja blogg blir litt annet en IG syns jeg.. men vil ikke stenge der heller hele tiden.. men innimellom. Kan lett bli litt mye fokus på likes og tilbakemeldinger.. 🙂 Greit med finvær så høsten ikke blir alt for lang..selv om høst er fint det også 🙂 Tusen takk liker den fargen… Klem <3

    2. Jeg tenker spm deg at det er forskjell på Instagram og blogg. Jeg har en insta-konto, men den har aldri blitt brukt aktivt. Det handler om at det nok er skrivinga som ligger mitt hjerte nærmest, og at bildene kommer “i tilegg”. 😊

      1. Ja for meg handler IG mest om å dele bilder..men koselig med litt tilbakemelding der også..men har ikke det som hovedfokus..så da er det greit å stenge litt.. Blogg er mer en “helhetsgreie”.. Du er dyktig med ord, men har jo mange fine bilder også… ser gjerne noen på IG jeg.. du kan jo ha det som et lite “album”.. lettere oversikt der enn på bloggen… God helg <3

    3. Det med kommentarer er jo litt forskjellig her og på instagram. Og jeg er enig i at det er litt mer på sin plass her i blogg. Pluss at for min del er det lettere å kommentere med PC enn på mobil. Så det er ikke så ofte jeg kommenterer på instagram. Ikke får jeg mange kommentarer på instagram heller, så det har jo ikke vært så problematisk akkurat 😉
      Kjekt å se dine innlegg uansett, enten det er her eller der ♥
      Og ja, noen høsttegn begynner det å bli, selv om været har vært flott og sommerlig i noen dager nå 🙂
      Klemmer fra meg ♥♥ Og god helg ♥

      1. Jeg føler også at IG er først og fremst et bildedelingssted..men er selvsagt hyggelig med litt kommunikasjon der også..av og til 🙂 Jeg orker nesten aldri å “jobbe”på mobil..men dele noen bilder går greit.. God helg og klem til fine deg også <3

      1. Mulig det finnes en enklere måte.. men jeg trykker på bildet når jeg har delt det og trykker på di tre prikkene oppe til høyere.. der står det slå av kommentarer ..likes osv..:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg