Høst og nye fotorammer til bloggen..

Som jeg skrev i dagens første innlegg , var jeg en tur å sjekka høstfargene i nabolaget i går.. HER er det innlegget ! Så her kommer noen flere bilder. Samtidig har jeg sjekka ut et nytt sted på nettet der jeg kan bruke fotorammer uten at det koster noe..

Yngste sønn har “abonnert”på fotorammer hos Pick Monky før.. da har jeg brukt dem også (fra hans konto)..men nå har han avslutta “abonnementet” som kosta rundt tusen kroner  i året, siden han så si aldri brukte det lenger.. Mulig jeg oppretter egen konto der, for der var det bra og enkelt..men først prøver jeg ut litt annet.. Bildene i collagene her er fra www.Fotor .. Ikke så enkelt, men øver meg.. Noen rammer der er gratis , andre tror jeg man må betale for..

Fikk ikke bytta ut bilder slik jeg er vant med..så sammensetninga her blei litt tilfeldig..men går sikkert ann å få det til på en skikkelig måte også..bare man får øvd seg litt..Også er det veldig breie hvite dele-streker på di rammene her syns jeg.. Men jeg liker uansett å ha mulighet for litt flere små bilder samlet..i stedefor en hel drøss av bilder nedover i innlegget..

Skriver kort under bildene..

 

Prøvde å ha fire ulike bilder..men det fikk jeg ikke til..så da blei det dobbeltopp med meg..

 

#høst

 

Her blei det også flere av samme bilde..men dekorativt blei det jo uansett..

 

Meg med fint høstlys bare…og litt bøss på buksa…

 

#september2020 #Mjøndalen

18 kommentarer

Siste innlegg