Høstfarger i nabolaget..

I går tok jeg en tur bort på denne “haugen”som ligger bare 3-4 minutter å gå fra her jeg bor. Der er det egentlig veldig “idyllisk”.. Har skrevet om det før også, i linken her bl.a fint-pa-haugeni-nabolaget.

Vi ser bort dit fra verandaen, noen ganger kan jeg se at barnehagen er på nistetur dit. Men i går var det bare meg der borte..så det var fint å rusle rundt å knipse bilder !

Nå var det begynt å bli mange vakre høstfarger der..og jeg kledde meg også i høstens farger for å “gli inn” i omgivelsene..hehe..

Skal ta en titt på bildene jeg tok nå snart, å legge ut noen flere..

Men en liten smakebit her..

Høsten kommer..adjø da sommer…

 

Bare å gå over jordet her..litt vanskeligere når det blir “pløyd”..men ikke umulig da heller… #mjøndalen #høst2020

12 kommentarer

Siste innlegg