Hokksund-dagene !

I går starta Hokksund-dagene . Da er det mange aktiviteter og underholdning som foregår. Og tilbud i butikkene.. Legger ved en oversikt over hva som skjer lenger ned i innlegget. Jeg har ikke vært der etter jeg ble syk, men før pleide mannen og jeg å ta en tur opp en av helgedagene og se litt på det som foregikk..

Blir ikke til å ta turen i år heller på oss..jeg liker best rolige dager jeg da. Men mye kos for di som orker og har lyst… Håper sola tar seg en tur også..

Bildet for Step In med blå kjole (som er den der koselige butikken jeg har fortalt om før) ble tatt samtidig som jeg tok bildet av kjolen i tre ulike farger i innlegget HER..

Så plutselig ut som jeg har store pupper gitt..hehe..

 

Måtte legge programmet inn i ei “ramme”for å få full str på det…så kan være litt utydelig skrift kanskje..

#hokksunddagene #stepin

 

 

 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Flotte deg i vakker kjole som gir flotte former. Nydelig blåfarge!
      Slike dager kan være gøy, men bør være frisk ja. For mye menesker og støy tapper energi fra meg også. Før så gikk jeg på alt av markeder rundt her. Men nå flyr jeg bare fort igjennom hvis jeg skal bare ta noen bilder.
      Du får ha en fin dag videre..:) klem.

      1. Tusen takk :)Liker fargen ja..litt kort fasong til meg..men fin kjole :)) Ja noen bilder hadde jo vært gøy å ta..men får ta turen en dag det er rolig der jeg :)) Klem til deg også <3

    2. Hvis det blir fint vær, kan det sikkert være trivelig å dra på det arrangementet! Nydelig blåfarge til deg, og jammen ser det ut som du er ganske barmfager også. (Om DET er noe mål – haha!). Jeg får ikke store pupper sammen hva slags kjole jeg har på meg. Bruker bh med litt innlegg i hvis jeg har på meg en kjole der jeg har lyst til å “fylle ut” litt! 😉

      1. Ja det meste blir koseligere i finvær :)) Takker..hehe..ikke noe mål for meg..var nok bare det at “beltet” var litt oppunder puppene som ga det inntrykket.. Klem <3

    3. Du var utrolig fin på det bildet og i antrekket! God reklame for step in, og hokksund dagene høres kjekt ut:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg