HoHoHo..og en titt inn i stua..

Bloggen min blir litt mindre personlig siden jeg blogger sjeldnere nå enn før.. Har aldri vært veldig privat, men hatt kamera “på lur” i flere situasjoner før enn nå… Ribba er spist og jula er godt i gang… Stille og rolig her som det har vært di siste åra..

Tulipaner til jul må jeg alltid ha da (skriver ofte jeg/meg.. selv om det jo er VI siden jeg og mannen bor sammen..men det er jo MIN blogg)..

Hadde en liten “Hjemme hos “reportasje da vi flytta inn her.. det innlegget finner du om du trykker på linken her en_liten_titt_hjemme_hos_meg_

 

Nissen har titta innom også…

Savner peisen vi hadde i huset..men funker med flammer på tv også..knitrer til og med..(skal til og med skrives i ett ord..eller gjør man som man føler for ? )

 

Samme tulipaner..kjekt at di kan flyttes på.. Det viktigste er (som jeg pleier å si)at det ser pent ut i sosiale medier…

 

#jula2020 #tulipaner

14 kommentarer
    1. God jul. Og ute ble det en hvit jul og et herlig føre. Så kjør pent og ha solide dekk og gode bremser. Alt ok her men skal ikke klage selv om en undersøkelse på sykehus venter. Men det går bra. Min bror er 61 år i dag og skal i et miniselskap i Lier i ettermiddag. Ha en fin dag.

      1. Takk og det samme til deg 🙂 Ja det gjør seg med noen snøfiller gitt..men må kjøre ekstra pent da ja ! Lykke til med undersøkelsen…aldri noe man gleder seg til..men godt å få det “unnagjort”… Hyggelig med bursdagsfeiring i juletida..kos dere masse <3

    2. God romjul og koselig å ta en titt inn hos deg da! Herlig….Fin peis – er det et program på TV som har slik? Det var kult og tulipaner er så vakkert. God juleklem fra meg.

      1. Tusen takk <3 Mannen bare gikk inn på en kanal på tv og fant den..vet det finnes noe på youtoub også… Elsker tulipaner… Juleklem tilbake til deg også <3

    3. Så lunt og koselig hos dere ❤
      Viktig å skape trivsel med det man liker best selv. Og peis på TV har jeg også tatt i bruk 😄
      “Til og med” skrives i 3 ord 👍
      Gode romjulsklemmer ❤❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg