En liten titt hjemme hos meg !

Ja ikke bare hos meg , men mannen også da..men siden det er jeg som har blogg skriver jeg ofte meg/jeg ! Noen av dere husker kanskje at vi hadde kjøpt et nytt skap og tv benk i stua.. her kan dere se det ferdig montert..

Jeg er ikke sånn veldig opptatt av interiør, men liker å ha det enkelt og koselig..og fargen som går igjen flere steder er blå.

Noen bilder er helt nye , noen av blomstene er litt underveis, for å få litt farge i innlegget..hehe..

Litt tekst under bildene…

Det her var innflyttningsgave….

Sånn så det ut da mannen monterte tv benken for noen uker siden…

Litt rundt i stua og som dere ser er det åpen kjøkkenkrok bak spisestua…

Litt detaljer…og fineste gutta … 

Når jeg står opp på soverommet tar jeg en titt i speilet før jeg starter dagen.. tulla..går som regel rett inn på badet..hehe..

 

Litt blått på soverommet også…

Og på verandaen har vi denne fine utsikten /utsynet… #interiør #hjem

 

 

 

32 kommentarer
    1. Til å ikke være opptatt av interiør, synes jeg du hadde mye fint <3 Og TV benken var også veldig fin. Datteren min mente her om dagen at jeg måtte få meg ny TV benk. En som var litt mer praktisk. Mulig hun har rett, for deres TV benk så litt mer praktisk ut enn min 🙂
      Kjekt å få en liten titt inn hos deg <3
      Klem <3

    2. Eva: Takk så hyggelig å høre.. Jeg vet i alle fall hva jeg ikke liker og det er jo en begynnelse..hehe..
      Ja denne er det litt skuffer og skaper i også..kjekt :)) Bare hyggelig :)) Klem <3

    3. Ser veldig flott ut! og jeg kjenner igjen den ene vegglampa som gir den finne skyggen…Mamma hadde en på hver side av sofaen..og noen lignende rundt om..flotte..:-) Du har det veldig stilig og varmt.. ha en god kveld!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Takker :)) Den lampa har jeg etter mamma og pappa.. har lysekrone også får se om den kommer opp etter hvert.. 🙂 Har det i alle fall slik at vi trives .. Fin kveld du også <3

    5. Et koselig hjem en kan trives i! Måtte innom og se på dette innlegget også, da jeg så overskriften. Er jo opptatt av interiør, så nyttig med all inspirasjon en kan få. Så sannelig ser vi ikke Annebe i speilet, den hotte dama!

    6. Kul interiørstil! Liker gulldetaljene mot det svarte, og at dere har blått innimellom (det har vi og). TV-benken ble jo også veldig fin, passet godt inn med resten 😀

    7. Koselige og fine bilder. Blir litt annerledes å innrede en leilighet enn et helt hus tenker jeg….
      Jeg er også mye blå i interiøret. Er veldig fint med gull og bronsefarger som er så in nå, men jeg holder meg til sølv enda, blir så mye å bytte ut….
      Og den vinen er god forresten:)

    8. maiken: Det er det, prøver å ikke ha inn for mange ting…for det er jo ikke så stort her som i huset :)) Jeg har hatt gull siden vi bygde jeg… hadde en periode lyst å bytte til sølv..men nå er det jo greit å ha beholdet gullfargen.. og ikke er jeg så nøye på om det blir litt av hvert heller… Ja den smaker bra <3

    9. Du sier du ikke er opptatt av interiør, men LITT opptatt må du være, for her er det veldig gjennomført og lekkert. Når du lager mat ser jeg også at du lager det veldig delikat og lekkert. Så – du har så absolutt “sansen”. Det henger nok sammen alt i hop : Modell – full av ideer, leken humoristisk – og egentlig…………… full pakke! 😉

    10. karidansen: Hehe.. jeg skriver at jeg ikke er VELDIG opptatt av det og det er jeg ikke..ikke glad i å handle møbler osv..men liker å ha det enkelt og pent..og prøver å ha en rolig “rød tråd”..:)) Takker så mye for at du syns jeg har sansen.og for veldig fine ord om meg…Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg